چهارشنبه 23 تیر 1395 / 11:25|کد خبر : 1627|گروه : اجتماعي

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بانه :

ارائه خدمات رایگان توانبخشی در بانه به مناسبت هفته بهزیستی

ارائه خدمات رایگان توانبخشی در بانه  به مناسبت هفته بهزیستی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بانه از ارائه خدمات رایگان توانبخشی توسط بهزیستی بانه در این شهرستان به مناسبت هفته بهزیستی خبر داد.

امید مهتاب صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این موضوع اظهار داشت: اداره بهزیستی شهرستان بانه به مناسبت  گرامیداشت هفته بهزیستی برنامه های متنوعی را برای شهروندان بانه ای بویژه مددجویان این اداره در نظر گرفته است که طی این هفته به اجرا در خواهد آورد.

وی افزود: در همین راستای اداره بهزیستی شهرستان بانه ارائه خدمات رایگان توانبخشی اعم از خدمات  فیزیوتراپی، شنوایی سنجی، کاردرمانی و مشاوره های روان شناختی را  برای عموم شهروندان بانه ای با اولویت مددجویان را طی هفته بهزیستی به اجرا در خواهد آورد.

مهتاب، اجرای برنامه های متنوع ورزشی و فرهنگی، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های طناب کشی و شطرنج، تجلیل از خیرین فعال در امور بهزیستی، دیدار با خانواده مددجویان و توزیع بروشورهایی از عملکرد این اداره در هفته بهزیستی را از دیگر برنامه های شاخص بهزیستی بانه به مناسبت این هفته برشمرد.


رئیس اداره بهزیستی بانه  تاکید کرد: همه کسانیکه در هفته بهزیستی به مراکز توانبخشی ما در اداره بهزیستی  و همچنین مرکز جامع توانبخشی معلولین هستی مراجعه کنند می‌توانند از خدمات رایگان توانبخشی بهره‌مند شوند.

مهتاب گفت: توانمندسازی جامعه هدف در حوزه های مختلف  همچون مسائل معیشتی، اجتماعی و فرهنگی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره  بهزیستی بانه در سال جاری می باشد.



برچسب ها :

ارائه خدمات رایگان توانبخشیهفته بهزیستیبانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی