جمعه 25 تیر 1395 / 11:32|کد خبر : 1635|گروه : اجتماعي

شهردار بانه:

افزایش 220 درصدی بودجه شهرداری بانه / بانه مسیر توسعه را جهشی طی می کند/ کارخانه بازیافت بانه اواسط مرداد افتتاح می شود

افزایش 220 درصدی بودجه شهرداری بانه / بانه مسیر توسعه را جهشی طی می کند/ کارخانه بازیافت بانه اواسط مرداد افتتاح می شود

شهردار بانه از افتتاح کارخانه بازیافت این شهر در اواسط مرداد ماه و همچنین افزایش 220 درصدی بودجه شهرداری بانه در سال جدید خبر داد و گفت: بانه مسیر توسعه را بصورت جهشی طی می کند.


به گزارش خبرنگار آرباباخبر، عصر روز گذشته اعضای شورای اسلامی و شهردار بانه به منظور  ارائه گزارش عملکرد فرهنگی شورای اسلامی این شهر در دو سال گذشته، با خبرنگاران و اصحاب رسانه این  شهرستان در محل ساختمان شورای اسلامی بانه نشست مطبوعاتی برگزار کردند.

بابک رستم پور شهردار بانه، با اشاره به اقدامات فرهنگی و عمرانی شهرداری بانه اظهار داشت: با توجه به هماهنگی و تعامل مناسبی که بین اعضای شورای اسلامی و مجموعه شهرداری بانه در این دوره برقرار بوده اقدامات خوبی در حوزه فرهنگ و عمران شهری بانه در دو سال گذشته انجام گرفته است. 

وی افزود:این در حالیست که اعضای شورا و مجموعه شهرداری بانه در شرایطی کار را شروع کرد که کشور به واسطه تحریم ها و شرایط اقتصادی با کمبود اعتبار مواجه بود بطوریکه کل اعتبار دریافتی شهرداری بانه در سال 93 از محل اعتبارات ماده 10 ستاد مدیریت بحران استان کردستان، 250 میلیون تومان بود، در حالی که که این اعتبار برای شهرداری بانه در سال 91، شش میلیارد تومان بوده است.

شهردار بانه گفت: با توجه به اینکه شهر بانه یک شهر ویژه به لحاظ توریستی و گردشگرپذیر بودن استو هزینه های مربوط به مصالح و ساخت و ساز و همچنین دستمزد کارگر و بنا در مقایسه با سایر شهرهای کردستان دو برابر است لذا می طلبد که اعتبارات در نظر گرفته برای توسعه و عمران این شهر نیز ویژه در نظر گرفته شود چرا که  هرگز با اینگونه اعتبارات اندک نمی توان از عهده هزینه های عمرانی و توسعه شهری بانه بر آمد.

رستم پور ضمن تقدیر از تصویب بودجه 30 میلیارد تومانی توسط شورای شهر بانه برای شهرداری این شهر در سال های 94 و 95 گفت: با تصویب این مبلغ، بودجه شهرداری بانه از 14 میلیارد تومان در سال های گذشته به این مقدار افزایش یافته که با احتساب تتاین امر می توان گفت بودجه شهرداری بانه از افزایش 220 درصدی برخوردار می باشد.

وی همچنین به پروژه های عمرانی، فرهنگی، تفریحی ، ورزشی و زیباسازی مبلمان شهری بانه نیز اشاره کرد و گفت: با عنایت خداوند، مشارکت مردم و همکاری شورا با پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری بانه این شهر مسیر توسعه را با روندی جهشی طی می کند.


شهردار بانه به پروژه کارخانه بازیافت این شهر در منطقه هیجده دولان هم اشاره کرد و گفت:کارخانه بازیافت هیجده دولان این شهر از جمله پروژه های زیست محیطی شهرداری بانه است که در راستای اجرای مراحل هفت گانه مدیریت پسماند از طرف شهرداری این شهر در حال اتمام می باشد و امیدواریم که این کارخانه نیز در اواسط مرداد ماه امسال افتتاح و به بهره برداری برسد.


وی خاطرنشان کرد، علی رغم اینکه افتتاح این پروزه منافع ریست محیطی فراوانی برای شهرستان بانه بهمره دارد خاز طرفی دیگر با افتتاح این کارخانه برای 12 نفر به صورت مستقیم و  25 مفر دیگر نیز به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.
 



برچسب ها :

شورا و شهرداری بانهافزایش بودجه شهرداری بانهروند توسعه بانه جهشی استافتتاح کارخانه بازیافتنشست شورا و شهرداری بانه با اصحاب رسانهعملکرد فرهنگی شهرداری بانه

نظرات کاربران :

یک شهروند [یکشنبه 27 تیر 1395 | 13:52] پاسخ

با تشکر از شهردار محترم شهرستان بانه آقای بابک رستم پور و کار زیبا سازی این شهر اما متاسفانه روشنایی و امکانات رفاهی دکانان خیلی بی رنگ شده و در این شبهای گرم تابستان جایی را برای نشستن نمی توان یافت امید واریم تا اتمام کار آربابا لند فکری به حال مردم بکنند.

علی از بانه [یکشنبه 27 تیر 1395 | 19:27] پاسخ

هماهنگی بین شورای شهر وشهرداری محترم بسیار مثمر ثمر بوده است در سطح شهر قابل روءیت است
بازم پیشنهاد راه اندازی یا تقویت پروژه های در حال کار و یا در دست اقدام را داریم

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی