یکشنبه 27 تیر 1395 / 10:40|کد خبر : 1645|گروه : سياسي

بیگلری به تلاش برای هر چه بیشتر کردن دستاوردهای برجام تاکید کرد

بیگلری به تلاش برای هر چه بیشتر کردن دستاوردهای برجام تاکید کرد

نماینده مردم شهرستان های سقزو بانه درمجلس گفت: باید تلاش کرد دستاوردهای برجام هرروز بیشتر شود

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، محسن بیگلری روز یکشنبه به مناسبت فرا رسیدن 23 تیر نخستین سالروز توافق برجام اظهار داشت: در طول این یکسال که از توافق برجام گذشته است گام های مثبتی نیز در این راستا برداشته شده اما نتیجه مورد نظر هنوز بدست نیامده است.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در جلسه ای که اخیرا با حضور نمایندگان و وزراء برگزار شد فرمودند: افرادی که دستاوردهای برجام را بسیار بزرگ می کنند و افرادی که ادعا می کنند هیچ دستاوردی نداشته هر دو مبالغه می کنند.

وی ادامه داد: سخنان مقام معظم رهبری بسیار حکیمانه بوده است و قدم های مثبت زیادی در طول این یکسال برداشته شده و نباید آن را نادیده گرفت اما انتظار ملت ایران این است که دستاوردهای برجام بسیار بیشتر از این باشد.


توافق جامع و نهایی هسته ای وین با عنوان شناخته شده و رسمی 'برنامه جامع اقدام مشترک یا برجام' در راستای توافق جامع بر سر برنامه هسته ای ایران و بدنبال تفاهم هسته ای لوزان، 23 تیر 1394 (14 ژوئیه 2015) در وین اتریش بین ایران، اتحادیه اروپا و گروه 1+5 شامل(چین، فرانسه، روسیه، پادشاهی متحد بریتانیا، ایالات متحده آمریکا و آلمان)منعقد شد.



برچسب ها :

بیگلریدستاوردهای برجامنمایندهبرجامسقز و بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی