سه شنبه 29 تیر 1395 / 15:20|کد خبر : 1654|گروه : سياسي

سردار رجبی

شهدا برای تحقق شعائر اسلامی جهاد کردند /مردم یاری و مردم دوستی از ویژگی های بارز شهید نصرالهی بود

شهدا برای تحقق شعائر اسلامی جهاد کردند /مردم یاری و مردم دوستی از ویژگی های بارز شهید نصرالهی بود

سردار رجبی با بیان اینکه شهدا برای تحقق شعائر اسلامی جهاد کردند گفت: مردم یاری و مردم دوستی از ویژگی های بارز شهید نصرالهی بود

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین رجبی ظهر امروز در یادواره شهید نصرالهی و ده شهید غریب و گمنام سیران بند بانه که با حضور مسئولین کشوری و لشکری، خانواده شهدا و آحاد مردم شهرستان بانه در سالن یک هزار نفری گلشهر بانه برگزار شد، اظهار داشت: شهداء افرادی بودند که برای تحقق شعائر اسلامی و برای پاسداری از دین خدا مجاهدت کردند.


وی ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این یادواره بزرگ، آن را اقدام فرهنگی بزرگی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن برشمرد و افزود: برگزاری یادواره های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از گام های فرهنگی مهمی در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

 سردار رجبی حضور گسترده مردم بانه در یادواره شهید نصرالهی و شهدای غریب سیران بند بانه را حاکی از عشق و علاقه مردم این شهر به شهداء بویژه شهید نصرالهی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه شهید نصرالهی یکی از درس آموختگان واقعی مکتب اسلام ناب محمدی بود و رفتار این شهید بزرگوار با مردم  نیز نشات گرفته از آموزه های دین مبین بود لذا ایشان در دل مردم بانه جایگاه ویژه ای داشتند بطوریکه این جایگاه بعد از گذشت چند دهه همچنان به قوت و شدت خود باقی مانده است.


فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر همچنین با اشاره به ویژگی های شهید نصرالهی ، مردم یاری، مردم دوستی و تلاش خستگی ناپذیز برای محرومیت زدایی را از ویژگی های بارز این شهد بزرگوار عنوان کرد.

وی عطوفت با مردم عادی و فریب خوردگان و همچنین قاطعیت با اشرار و ضد انقلاب را از دیگر خصوصیات اخللاقی برجسته شهید نصرالهی برشمرد و خاطرنشان کرد، وی در رفتار خود با عموم مردم همواره سعی می کرد به این سخن امام که صف مردم با دشمنان متفاوت است تحقق ببخشد و تا حد زیادی هم در این مسیر موفق عمل کرد.

سردار رجبی تصریح کرد: ایشان به اندازه ای که در برخورد با عموم مردم و دوستان عطوفت داشتند در برخورد با دشمنان نیز از خود قاطعیت نشان می دادند بطوریکه سرانجام ایشان در تعقیب دشمنان مردم و نظام اسلامی در عملیات برون مرزی به درجه رفیع شهادت که از آرزوهای بزرگ شان بود نائل آمدند.

 

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان حضور مردم بانه در مراسم تشییع جنازه شهید نصرالهی را نیز بسیار باشکوه عنوان کرد و گفت: مردم قدرشناس و فهیم بانه در تشییع پیکر پاک این شهید نیز در اویال انقلاب سنگ تمام گذاشته و امروز نیز پس از چند دهه از گذشت تاریخ شهادت ایشان بازهم در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره این شهید والامقام نیز با جان و دل حاضر می شوند.
 

وی امنیت و آرامش امروزی کشور را مرهون مجاهدت ایثارگران و خون شهدا برشمرد و گفت: تلاش برای تداوم  راه شهدا وظیفه همه ماست و ما بعنوان ادامه دهندگان راه شهداء هرگز اجازه نخواهیم داد که این امنیت پایدار مردمی که به قیمت ریخته شدن خون صدها هزار جوان به ثمر نشسته خدشه ای وارد شود.

سردار رجبی به عملیات مقتدرانه رزمندگان سپاه بیت المقدس استان کردستان که به تازگی در منطقه سرواباد کردستان در مقابله با اشرار و باقی ماندگان حزب منحله دمکرات نیز اشاره کرد و گفت: عملیات اخیر سپاه توسط نیروهای بومی منطقه که منجر به هلاکت سیزده نفر از اعضای حزب دمکرات شد حاکی از تدوام راه شهداء و پای بندی به ارزش های نظام توسط رزمندگان اسلام است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان تصریح کرد: این ضربه مهلک پیام بزرگی برای دشمنان منطقه و حامیان سعودی صهیونیستی آنان داشت و آن پیام نیز این بود که فرزندان این مرز و بوم به هیچ قیمتی اجازه نخواهند داد که کوچکترین خدشه ای به  اقتدار و عظمت ایران اسلامی که به برکت خون شهدا بدست آمده وارد شود.


 



برچسب ها :

سردار رجبییادواره شهید نصرالهیشهدای سیران بندبانهجنگ نرمتهاجم فرهنگی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی