پنجشنبه 31 تیر 1395 / 16:58|کد خبر : 1665|گروه : اجتماعي

مدیر شبکه بهداشت و درمان بانه خبر داد:

پایگاه امداد فوریت های پزشکی در جاده بانه - بویین استقرار می یابد

پایگاه  امداد فوریت های پزشکی در جاده بانه - بویین استقرار می یابد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه گفت: به منظور تسریع در خدمات رسانی به مصدومان حوادث رانندگی پایگاه امداد جاده ای در مسیر بانه-بویین راه اندازی می شود.




به گزارش خبرنگار آرباباخبر، دکتر حامد منصوری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه ظهر امروز در دومین کارگروه امنیت و سلامت غذایی این شهرستان که به همت این شبکه و با حضور کلیه اعضای این کارگروه در سالن جلسات فرمانداری بانه برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه جاده بویین از جاده های پر خطر و حادثه خیز شهرستان بانه است لذا به منظور  تسریع در خدمات رسانی به مصدومان حوادث رانندگی پایگاه امداد جاده ای در مسیر بویین راه اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به حادثه رانندگی چند روز پیش که منجر به کشته شدن یکی از حادثه دیدگان جاده بویین شد ضمن ابراز تاسف از این حادثه افزود:  راه اندازی پایگاه امداد جاده ای فوریت های پزشکی در جاده بویین  با توجه به تردد بالای خودرو در این مسیرضروری است.
 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه خاطرنشان کرد: این پایگاه به یک دستگاه آمبولانس پیشرفته با تجهیزات مورد نیاز برای امداد رسانی به مصدومین رانندگی نیز مجهز خواهد شد.

وی همچنین از استقرار کانکس فوریت های پزشکی با دو پرسنل متخصص جهت خدمت رسانی به زائران راهیان نور در یادمان بوالحسن نیز خبر داد و گفت: این کانکس  نیز به زودی در محل یادمان مذکور مستقر خواهد شد.



برچسب ها :

راه اندازی پایگاه جاده ای فوریت های پزشکیبانهجاده بویینحادثه رانندگی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی