شنبه 2 مرداد 1395 / 12:39|کد خبر : 1668|گروه : سياسي

امام جمعه بانه در دیدار با رئیس و کارکنان فنی حرفه ای این شهر:

کسب مهارت یک امتیازاست/ داشتن مهارت موجب استقلال اقتصادی و شخصیتی افراد می شود

کسب مهارت یک امتیازاست/ داشتن مهارت موجب استقلال اقتصادی و شخصیتی افراد می شود

امام جمعه شهرستان بانه در دیدار با رئیس و جمعی از کارکنان فنی حرفه ای این شهر گفت: با توجه به اینکه داشتن مهارت موجب استقلال اقتصادی و شخصیتی افراد می شود لذا کسب مهارت یک امتیاز محسوب می شود

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، رئیس و جمعی از کارکنان فنی حرفه ای شهرستان بانه صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن  هفته کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای، با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

در این دیدار، ماموستا عبدالله حیدری امام جمعه بانه، ششم مردادماه روز کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای را تبریک گفت و ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد خوب اداره آموزش فنی و حرفه ای بانه اظهار داشت:سازمان آموزش فنی و حرفه ای سازمان مقدسی است چراکه با آموزش به هر فرد آنها را هدفمند نموده و موجبات استقلال اقتصادی و شخصیتی آنان  را فراهم می سازد.

امام جمعه بانه با اشاره به اینکه انسان ها با کار و کسب روزی حلال در جامعه و خانواده جایگاه اجتماعی خود را بدست می آورند افزود: کار و کسب روزی حلال ارزش و جایگاه اجتماعی افراد را در جامعه ارتقاء می دهد و این آموزش فنی و حرفه ای است که میتواند این فن وهنر را در اختیار مردم قراردهد.

وی با اشاره به اینکه خیر و برکت در سازمان آموزش فنی و حرفه ای بسیار است افزود: اگر کسی از حرفه ای که می آموزد کسب درآمد نماید، آنرا با عزت و افتخار بدست آورده است.

ماموستا حیدری  در ادامه داشتن مهارت را یک ضرورت دانستند و گفتند : یکی از ضروریات کشور ما در این مقطع از تاریخ ایجاد اشتغال و کارآفرینی می باشد لذا جوانان با حضور در این کلاس ها هم می توانند در صنایع جذب شوند و هم می توانند به عنوان کارآفرین موجبات اشتغال زایی عده دیگری از جوانان را نیز فراهم نمایند .



 



برچسب ها :

کارآفرینیمهارتسازمان فنی حرفه ایبانهامام جمعه بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی