یکشنبه 3 مرداد 1395 / 08:26|کد خبر : 1671|گروه : اقتصادي

تمام اقداماتی که در مرز باشماق مریوان انجام شده در مرز سیران بند بانه هم اجرایی شود

تمام اقداماتی که در مرز باشماق مریوان انجام شده در مرز سیران بند بانه هم اجرایی شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان عنوان کرد: تمامی فعالیت ها و اقداماتی که در مرز باشماق مریوان انجام شده باید در مرز سیرانبند بانه هم اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، علیرضا آشناگر در چهارمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز استان که در سالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد، گفت: مرز سیرانبند بانه علارغم مشکلات و مخالفت هایی که ازسوی مسئولان اقلیم کردستان عراق در سنوات گذشته می شد هفته گذشته به صورت رسمی فعال شد.

 

وی عنوان کرد: هدف گذاری در مرز سیرانبند بانه  باید اینگونه باشد که  تمامی فعالیت ها واقداماتی که در مرز باشماق مریوان انجام شده در این مرز هم اجرایی شود.

 

وی اظهارداشت: تمامی اقداماتی که در ارتباط با مرز در کردستان انجام می شود نشان از ارزش قائل شدن نظام ودولت برای این استان است.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان انجام مدیریت ویژه در بحث تجارت و بازرگانی در مرزهای استان را منجربه بهبود وضع معیشت مردم و هم چنین افزایش درآمد سرانه دراین استان ذکر کرد و افزود: یکی از برنامه های جدی  دولت تدبیر و امید در کردستان استفاده از توانمندی های مرز و معابر و شهرستان های مرزی این استان است.

 

آشناگر خاطرنشان کرد: به نظرم اگر معابر مرزی ساماندهی و از ظرفیت مرزها نهایت استفاده و بهره برداری  شود وضعیت معیشت مرزنشیان به طور قابل ملاحظه ای ارتقا پیدا می کند.

 

وی بیان کرد: اقدامات امیدوار کننده ای در طول سه سالی که از عمر دولت یازدهم می گذرد در ارتباط با مرزهای استان انجام شده و نمونه آن تقدیم لایحه مناطق آزاد تجاری و صنعتی بانه و مریوان به مجلس شورای اسلامی است.

 

منبع: شبستان



برچسب ها :

مرز سیران بند بانهعلیرضا آشناگرمرزباشماقمرزنشیناناقلیم کردستان عراق

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی