یکشنبه 3 مرداد 1395 / 08:15|کد خبر : 1672|گروه : سياسي

امام جمعه بانه خواستار واکنش نهادهای بین المللی و حقوق بشری در برابر کشتار مسلمانان کشمیر شد

امام جمعه بانه خواستار واکنش نهادهای بین المللی و حقوق بشری در برابر کشتار مسلمانان کشمیر شد

امام جمعه بانه با اشاره به کشتار مسلمانان بی‌گناه در کشمیر هند و سکوت مدعیان حقوق بشر در قبال این جنایات خواستار واکنش نهادهای بین المللی و حقوق بشری در برابر این کشتارها شد

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ماموستا عبدالله حیدری با اشاره به کشتار مسلمانان بی‌گناه در کشمیر هند و سکوت مدعیان حقوق بشر در قبال این جنایات اظهار داشت: این فجایع بیش از پیش رسوایی نهادهای به اصطلاح حقوق بشری در غرب را نمایان کرد.

وی گفت: کشورهای اسلامی، نهادهای بین‌المللی و نهادهای حقوق بشری باید در مقابل جنایات غیرانسانی که در کشمیر روی می‌دهد واکنش نشان داده و عاملان این کار را از ادامه عمل خود باز دارند.

امام جمعه بانه به سکوت رسانه‌های غربی در قبال فجایع کشمیر اشاره و تصریح کرد: این سکوت نشان می‌دهد بنگاه‌های سخن‌پرانی بزرگ دنیا وابسته به قدرت‌های استکباری بوده و اخبار آنها همسو با سیاست‌های ظالمانه غرب است.

وی به رسمی شدن مرز سیرانبند بانه اشاره کرد و گفت: وجود این مرز زمینه‌ساز توسعه و ترقی نوار مرزی و شهرستان بانه است و بی‌شک با برنامه‌ریزی‌های مناسب می‌توان از ظرفیت مناسب این مرز در راستای بهبود معیشت مردم بهره‌برداری کرد.

ماموستا حیدری هوشیاری مسئولان در کنترل کالاهای وارداتی در نوار مرزی را بسیار مهم و ضروری دانست و افزود: در سال‌های گذشته دشمن قصد داشت با وارد کردن مواد مخدر از مرز ارزش‌های دینی و اخلاقی در میان جوانان را به مخاطره بیاندازد که این توطئه با تلاش مسئولان و همکاری مردم ناکام ماند.

وی توجه به برجسته کردن مصرف مواد مخدر به عنوان یک تهدید بسیار جدی در بین خانواده‌ها را بسیار حساس و ضروری دانست و تصریح کرد: مسئولان علاوه بر مبارزه جدی با این پدیده شوم باید برنامه‌ریزی‌های مناسبی در راستای آگاه سازی مردم انجام دهند.

منبع: تسنیم



برچسب ها :

کشتار مسلمانان کشمیرنهادهای حقوق بشرامام جمعه بانهجنایت

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی