یکشنبه 3 مرداد 1395 / 08:24|کد خبر : 1675|گروه : سياسي

فرماندار بانه از مرکز آموزش های فنی حرفه ای این شهر بازدید کرد

فرماندار بانه از مرکز آموزش های فنی حرفه ای این شهر بازدید کرد

فرماندار بانه به مناسبت هفته کارآفرینی از مرکز آموزش های فنی حرفه ای این شهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، راشد عذیری صبح امروز با حضور در مرکز آموزش های فنی حرفه ای بانه ضمن بازدید از کارگاهها و کلاس‌های آموزشی از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و عملکرد این مرکز قرار گرفت.


وی در این دیدار با تقدیر از تلاش‌های مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بانه در ایجاد بستر و امکانات مناسب آموزشی متناسب با نیاز روز جامعه در این مرکز اظهار امیدواری کرد که با شناسایی بیش از پیش نیازهای جامعه و ایجاد بستر مناسب برای آموزش مهارت‌های مورد نیاز، آینده درخشانی برای شهرستان و نیروهای کارآمد و جوان فراهم شود.

فرماندار بانه، با اشاره به اهمیت گسترش مراکز آموزش فنی و حرفه ای و نقش این مراکز در ایجاد اشتغال در جامعه افزود: دولت با ایجاد بسترهای لازم زمینه فراگیری مهارت‌های اولیه و پایه‌ای را برای ورود به بازار کار از طریق مراکز فنی وحرفه‌ای در جهت جبران کاستی‌های مراکز آموزشی به وجود آورده است و جوانان با بهره‌گیری از این گونه آموزش‌ها زمینه اشتغال خود و کمک به اقتصاد خانواده و جامعه را فراهم نمایند.


سید علی علوی رییس مرکز  آموزشهای فنی و حرفه ای بانه  نیز در ادامه به بیان عملکرد این مرکز در خصوص رشته های موجود در این مرکز و سایر عملکردهای این مجموعه پرداخت  و گفت: هدف عمده مرکزفنی حرفه ای بانه  خود اشتغالی و خودکفایی افراد جویای کار و فاقد مهارت می باشد.

علوی افزود: در حال حاضر این مرکز تعداد حرفه های مورد نظر خود را مطابق با سلایق و علاقمندی های جامعه هدف اعم از  جوانان ، اقشارتحصیل کرده ، روستائیان ، کسب و بازاریان در تمام سطوح در  دو بخش برادران وخواهران افزایش داده است.



 



برچسب ها :

فرماندار بانهمرکز آموزش های فنی حرفه ای بانهبانهمهارت

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی