دوشنبه 4 مرداد 1395 / 18:11|کد خبر : 1680|گروه : سياسي

با حضور بیگلری صورت گرفت:

عیادت از بیماران زمین گیر تحت حمایت کمیته امداد بانه

عیادت از بیماران زمین گیر تحت حمایت کمیته امداد بانه

نماینده مردم سقز و بانه به همراه مدیر کمیته امداد،فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان بانه از چند نفر از بیماران زمین گیر تحت حمایت کمیته امداد بانه عیادت و دیدارکردند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، محسن بیگلری ظهر امروز به همراه مدیر کمیته امداد،فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان بانه از چند نفر از بیماران زمین گیر تحت حمایت کمیته امداد بانه عیادت و دیدارکردند.

جلال خلیلی رئیس کمیته امداد بانه در این دیدارها ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بیماران زمین گیر تحت پوشش این نهاد اظهار داشت: در حال حاضر 58 بیمار زمین گیر تحت پوشش کمیته امداد بانه وجود دارد که در سفر اخیر پرویز فتاح رئیس کمیته امداد کل کشور به شهرستان بانه، ایشان مبلغ 190 میلیون تومان برای کمک هزینه های درمانی به کمیته امداد شهرستان بانه اختصاص دادند.


وی افزود: مقداری از این مبلغ صرف  مداوای بیماران صعب العلاج، بیماران نیازمندان پیوند کلیه، انواع عمل های جراحی و از جمله بیماران زمین گیر تحت پوشش این نهاد شد که در این حوزه نیز، مبلغ 58 میلیون تومان آن صرف نگهداری بیماران زمین گیر و مبلغ 22 میلیون تومان نیز صرف خرید تجهیزات مورد نیاز این بیماران گردید.

مدیر کمیته امداد شهرستان بانه گفت: با همکاری واحد بهداشت و درمان کمیته امداد این شهرستان برای برخی از این عزیزان با توجه به نیاز تخت بیمار، تشک مواج، کپسول اکسیژن، تخت بیمارستانی و تشک طبی و سایر وسایل و تجهیزات پزشکی مورد نیاز تهیه شده و در اختیار آنان قرار گرفت.

در این دیدار ها وسایل و تجهیزات پزشکی مورد نیاز این بیماران که از محل اعتبارات سفر پرویز فتاح مدیر کمیته امداد کل کشور به شهرستان بانه تخصیص یافته و توسط کمیته امداد بانه خریداری شده بود در اختیار این بیماران قرار گرفت.



برچسب ها :

عیادت بیگلری از بیماران زمین گیر بانهکمیته امداد بانهپرویز فتاحبانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی