چهارشنبه 6 مرداد 1395 / 10:28|کد خبر : 1687|گروه : سياسي

کسب مقام دوم کشوری توسط دانش آموز بانه ای در مسابقات قرآن و عترت

کسب مقام دوم کشوری توسط دانش آموز بانه ای در مسابقات قرآن و عترت

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه از موفقیت دانش آموز مدرسه استثنایی این شهرستان در دوازدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت کشور و کسب رتبه دوم در رشته روخواني قرآن کریم خبر داد.


رضا خضری دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر  با اعلام این خبر اظهار کرد: در دوازدهمین دوره مسابقات قرآن ،عترت ونماز دانش آموزان با نیازهای ویژه برگزیده سراسر كشور که در مشهد مقدس برگزارشد، محسن کتابی دانش آموز متوسطه دوره دوم مهارت های حرفه ای حرفه ای از آموزشگاه استثنایی تربیت شهرستان بانه، توانست رتبه دوم کشور در رشته روخواني قرآن کریم را کسب کند.

خضری، تصریح کرد: در این دوره از مسابقات، 800دانش آموز از32 استان كشور در رشته های ­حفظ ،ترتیل ،مفاهیم وصوت قرآن کریم،احكام ،انشای نماز،نهج البلاغه وصحیفه سجادیه از تاریخ بیست وششم لغایت سی ام تیرماه سال جاری به رقابت پرداختند .

مدیر آموزش و پرورش بانه ، در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای این دانش آموز که موجب افتخار آموزش و پرورش شهرستان گردیده ، موفقیت حاصل شده را به این دانش آموز و خانواده  او و همچنین کلیه همکاران و مربیان زحمتکش شهرستان و استان تبریک گفت .

شایان ذکر است در این دوره از مسابقات استان کردستان، در گروه پسران 4 نماینده و در گروه دختران 2 نماینده حضور داشت که چهار نفر از این دانش آموزان توانستند مقام های اول تا سوم کشوری را به دست آورند.



برچسب ها :

موفقیت دانش آموز بانه ای در مسابقات قرآن و عترتآموزشگاه استثنایی تربیت بانهبانهروخوانی قرآن

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی