چهارشنبه 6 مرداد 1395 / 12:27|کد خبر : 1688|گروه : اجتماعي

انتصاب رئیس جدید اداره برق بانه پس از گذشت دو دهه

انتصاب رئیس جدید اداره برق بانه پس از گذشت دو دهه

بالاخره بعد از گذشت دو دهه صبح امروز طی برگزاری آیینی، رئیس جدید اداره برق شهرستان بانه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر ، صبح امروز و با حضور فرماندار بانه، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کردستان و جمعی از مسئولین شهرستانی مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید و سابق اداره برق بانه برگزار شد.

راشد عذیری فرماندار بانه با اشاره به ضرورت تغییر در هر اداره و سازمانی گفت: مسئولیت یک امانت الهی است و تامین خواسته سازمان و تکریم ارباب رجوع هنر مدیریت است و مدیری موفق خواهد بود که این دو خصوصیت را با هم داشته باشد .

وی با اشاره به خدمات ارزشمند شرکت توزیع برق شهرستان، بر خدمت‌رسانی مسئولین به مردم تأکید و افزود: برای رسیدن به اهداف و چشم‌اندازهای تعیین شده، پایبند بودن به برنامه‌ها و قانون‌گرایی امری حیاتی است و همه مدیران شهرستان ضمن رعایت قانون در رسیدن به اهداف تعیین شده باید در اجرای دقیق برنامه‌ها نیز کوشا باشند.

عذیری با اشاره به استعدادهای بالقوه شهرستان بانه بر تعامل و همراهی مردم و مسئولین در ارتقا و توسعه جایگاه شهرستان تأکید نمود و اظهار کرد: تغییرات سازمانی جز لاینفک مدیریت سازمان ها وادارات است و انتظار می رود اداره برق شهرستان با یاری و مساعدت سایر ادارات بخش خصوصی و مردم امر خدمت رسانی را به نحو احسن پیش ببرد.

در پایان جلسه طی حکمی ارسلان محمدی بعنوان رئیس جدید مدیریت برق شهرستان بانه معرفی و با اهدای لوح تقدیر از زحمات عبدالله ابراهیمی تجلیل گردید.
شایان ذکر است ابراهیمی از سال 75 در اداره برق بانه مشغول خدمت است و محمدی به مدت 17 سال در حوزه برق استان کردستان سابقه خدمت دارد.




 



برچسب ها :

معرفی رئیس جدید اداره برق بانهانتصابخدمت رسانی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی