پنجشنبه 7 مرداد 1395 / 10:06|کد خبر : 1689|گروه : اجتماعي

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بانه:

تشدید برخورد پلیس با موتور سواران متخلف در بانه

تشدید برخورد پلیس با موتور سواران متخلف در بانه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بانه از تشدید طرح برخورد پلیس با موتور سواران متخلف در این شهر خبر داد.

اسدالله دالوند صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت:با توجه به شروع فصل گرما ، افزایش طول روز و تعطیلی مدارس، استفاده  از موتور سیکلت در بین اقشار مختلف جامعه بویژه دانش آموزان و نوجوانان افزایش یافته است بطوریکه این وسیله نقلیه کم حجم به یک ابزار تفريحي برای جولان دادن آنها  در معابر درون و برون شهري تبديل شده است.

وي با اشاره به آمار تصادفات شهرستان بانه و تخلفات رانندگی این شهر طی سه ماهه نخست امسال افزود: متاسفانه در این مدت بیشترین تصادف وتخلفات رانندگی در بانه مربوط به  موتور سیکلت سواران بوده است
.

دالوند با بیان اینکه  از امروز طرح برخورد جدی و قاطع با موتورسیکلت سواران متخلف را دنبال می کنیم خاطرنشان کرد،   پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي بانه مصمم است با معدود راكبين متخلف كه با انجام تخلفات خطرناک و حادثه زا نظير (حرکت در پياده رو و يا در مسير خلاف جهت ، ايجاد عمدي صداي ناهنجار ،حرکت نمايشي و مارپيچ و يا تک چرخ ، حمل يدک و عدم استفاده از کلاه ايمني) که جان خود و سايرين را به خطر اندازند بشدت برخورد کند.

رئیس راهنمایی و رانندگی بانه در پايان گفت: تقاضامندیم که موتورسواران برای جلوگیری از تصادفات و کاهش صدمات ناشی از تصادفات احتمالی ضمن رعایت کردن قوانین راهنمایی و رانندگی، حرکت با سرعت مطمئنه و استفاده از کلاه ایمنی را هرگز فراموش نکنند.


وی در پایان به نقش رسانه ها ، نهادها و افراد تاثيرگذار بر افكار عمومي جامعه در این زمینه نیز تاکید کرد و گفت: افراد مذکور با توجه به نقشی که در فرهنگ سازی و تاثیر بر افکار عمومی جامعه دارند می توانند به اين معضل مهم پرداخته و به نحوي سهم و نقش خود را در فرهنگ سازي جامعه و نهادينه سازي قانونمداري و پرهيز از قانون گريزي را در اين عرصه ايفاد کنند.



برچسب ها :

تشدید برخورد با موتور سواران در بانهتصادفتخلفات رانندگیقانون گریزی

نظرات کاربران :

علی از بانه [جمعه 15 مرداد 1395 | 02:16] پاسخ

اقدامیست بسیار سازنده. ازایشان و همکاران زحمتکششان متشکریم. حضور تیم های سیار اکیپ راهنمایی و رانندگی در سطح شهر و خارج از شهر بسیار
اما بعد :کنترل بیمه ثالث و گواهینامه موتور سیکلت ازمهمترین اقدامات پیش رو است پس از موارد اشاره شده در گزارش .

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی