یکشنبه 10 مرداد 1395 / 13:45|کد خبر : 1697|گروه : فرهنگي

مدیر جمعیت هلال احمر بانه خبر داد

استقرار یک تیم امداد و نجات هلال احمر بانه در یادمان شهدای سیران بند

استقرار یک تیم امداد و نجات هلال احمر  بانه در یادمان شهدای سیران بند

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان بانه از استقرار یک تیم عملیاتی امداد و نجات در یادمان شهدای سیران بند جهت پوشش کاروان راهیان نور خبر داد.

آزاد فتاحی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت: طبق روال سال های گذشته و همزمان با آغاز پیک دوم ورود کاروان های راهیان نور به شهرستان  بانه و بازدید آنها از  یادمان های دفاع مقدس این شهرستان در سیران بند و بوالحستن امسال نیز یک تیم عملیاتی امداد و نجات هلال احمر به همراه یک دستگاه آمبولانس در یادمان شهدای غریب و گمنام سیران بند بانه به منظور پوشش کاروان های زیارتی از این یادمان استقرار یافته است.


وی با بیان اینکه در عملیات راهیان نور  همه توان خود را برای کمک به زائران به کار بسته ایم افزود: هم اکنون این تیم امدادی طبق تفاهم نامه ای که با ستاد راهیان نور شهرستان و سپاه بانه منعقد کرده تا آبان ماه نسبت به امداد جاده ای، درمان سرپایی و در صورت نیاز اعزام زائرین به مراکز درمانی داخل شهر از آمادگی لازم برخوردار می باشد.

مدیر جمعیت هلال احمر بانه تصریح کرد: ما از همین طریق اعلام می کنیم آمادگی لازم را برای پوشش نقطه ای برای کاروان ها را داریم تا در مسیرهای عبوری کاروان ها مشکل خاصی از نظر امدادرسانی ایجاد نشود.



برچسب ها :

استقرار تیم امدادی هلال احمر بانه در یادمان سیران بندهلال احمر بانهیادمان سیران بندکاروان های راهیان نور

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی