یکشنبه 26 مهر 1394 / 10:50|کد خبر : 171|گروه : فرهنگي

مدیر آموزش و پرورش بانه:

اولیای دانش آموزان بانه 300 میلیون به مدارس این شهرستان کمک کردند

اولیای دانش آموزان بانه 300 میلیون به مدارس این شهرستان کمک کردند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه از کمک 300 میلیون ریالی اولیای دانش اموزان این شهرستان به مدارس بانه در 3 ماه گذشته خبر داد.

رضا خضری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه صبح امروز 26 مهر ماه در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر ضمن گرامیداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان اظهار داشت:با توجه به اینکه آموزش و پرورش یک نهاد گسترده است و تقریبا در همه خانواده ها عضو دارد لذا اداره یک نهاد تربیتی و آموزشی به این وسعت به تنهایی از عهده ی دولت خارج بوده و اگر کمک های خیرین و اولیاء دانش آموزان در طول سال نباشد ما موفقیت چندانی در تحقق اهداف خود نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه کمک اولیای دانش آموزان تنها منحصر به کمک های مادی نمی شود افزود: چه بسا اولیای دانش آموزان با حمایت های معنوی و همفکری خود توانسته اند کمک های بیشماری در تحقق اهداف  آموزش و پرورش ارائه دهند.

خضری خاطرنشان کرد، طی 3 ماه گذشته میزان
کمک های نقدی و غیرنقدی والدین دانش آموزان، قریب به 300میلیون ریال برآورد شده است که موید بلوغ فکری و فرهنگی این عزیزان می باشد.

مدیر آموزش و پرورش بانه با بیان اینکه 1200 دانش آموز کم بضاعت و بی سرپرست در شهرستان بانه تحت پوشش نهادهای حمایتی این شهرستان هستند افزود: بخشی از این کمک های اولیای دانش آموزان را ما بین دانش آموزان بی بضاعت شهرستان و بخشی دیگر را خود اولیاء محترم بین این عزیزان تقسیم کردند.

وی گفت: با توجه به محدود بودن اعتبارات و سرانه های دانش آموزی حمایت های نقدی و غیر نقدی والدین، تاثیر حائز اهمیتی در پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی در این شهرستان ایفامی کند.



برچسب ها :

بانهآموزش و پروشکمک های نقدیاولیاء

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی