پنجشنبه 14 مرداد 1395 / 07:14|کد خبر : 1711|گروه : علمي

دبیر شورای آموزش و پرورش بانه:

آزمون میان پایه مدارس نمونه دولتی دختران 29 مرداد ماه در بانه برگزار می شود

آزمون میان پایه مدارس نمونه دولتی دختران 29 مرداد ماه در بانه برگزار می شود

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه از برگزاری آزمون میان پایه مدارس نمونه دولتی دختران این شهرستان در مقطع اول متوسطه و در پایه های 8 و 9 همزمان با 29 مرداد ماه امسال خبر داد

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، شامگاه گذشته چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه با حضور همه اعضای این شورا  در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهرستان بانه برگزار شد.

رضا خضری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه و همچنین دبیر شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به اتمام مدرسه نمونه دولتی فردوس این شهرستان اظهار داشت: این مدرسه مهر ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید که با افتتاح آن دیگر ظرفیت مدارس نمونه دولتی شهرستان بانه در مقاطع اول و دوم متوسطه ویژه دانش آموزان دختر و پسر تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت مدارس نمونه دولتی بانه ظرف چهارسال گذشته افزود: تعداد مدارس نمونه دولتی ما در شهرستان بانه تا قبل از سال 92 فقط یک مدرسه بود که بعد از آن از  سال 93 تا مهر ماه امسال تعداد 3 دبیرستان جدید احداث و با بهره برداری از این مدارس دیگر ظرفیت مدارس نمونه دولتی شهرستان بانه در مقاطع اول و دوم متوسطه ویژه خواهران و برادران تکمیل می باشد.

 دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه همچنین از برگزاری آزمون میان پایه مدارس نمونه دولتی دختران در این شهرستان در مقطع اول متوسطه و در پایه های 8 و 9 همزمان با 29 مرداد ماه امسال خبر داد و گفت: امسال برای اولین بار در مقطع اول متوسطه برای دانش آموزان دختر در پایه های مذکور، آزمون برگزار می شود.

خضری خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی جدید 96-95 ظرفیت مدارس نمونه دولتی شهرستان بانه در مقطع اول متوسطه دختران برای پایه های هفت تعداد 3 کلاس، پایه هشت 2 کلاس و پایه نهم نیز دو کلاس خواهد بود.


گفتنی است که پیشتر، آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شهرستان بانه برای ورود به پایه های هفتم و دهم، بیست و هشتم خرداد ماه امسال و با حضور 952 دانش آموز همزمان با سراسر کشور در بانه برگزار شد.


 



برچسب ها :

مدارس نمونه دولتیبانهشورای آموزش و پرورش بانهآزمون مدارس نمونه دولتی بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی