شنبه 16 مرداد 1395 / 11:19|کد خبر : 1715|گروه : اقتصادي

خرید 2500 تن گندم از کشاورزان در بانه/ تحقق 45 درصدی پیش بینی خرید تضمیتی گندم در بانه

خرید 2500 تن گندم از کشاورزان در بانه/ تحقق 45 درصدی پیش بینی خرید تضمیتی گندم در بانه

رئیس جهاد کشاورزی بانه با بیان اینکه تا امروز 2500 تن گندم از کشاورزان بانه ای در مراکز خرید این شهرستان خریداری شده است گفت: بر این اساس، 45 درصد پیش بینی های ما در بحث خرید تضمینی گندم در بانه محقق شده است.

جعفر قادرزاده صبح روز شنبه 16 مرداد ماه در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این موضوع اظهار داشت: خرید تضمینی گندم از کشاورزان بانه ای در مراکز خرید این شهرستان از تاریخ 20 نیرماه در 5 مرکز خرید آغاز شده است.

وی افزود: در مدت مذکور تا به امروز بالغ بر 2500 تن گندم به نرخ تضمینی از گندمکاران بانه ای در 5 مرکز خرید این شهرستان خریداری شده است که 1630 تن آن فقط در مرکز خرید گندم کانی سور از کشاورزان بانه ای خریداری شده است .

رئیس جهاد کشاورزی بانه با بیان اینکه هنوز کار برداشت گندم در تمامی بخش های این شهرستان به اتمام نرسیده است ابراز امیدواری کرد که تا پایان فصل برداشت در بانه که معمولا تا اوایل شهریور به طول می انجامد پیش بینی خرید گندم تضمینی بصورت 100 درصدی محقق شود.


وی همچنین کیفیت گندم های خریداری شده در مراکز خرید بانه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: طبق روال هر ساله و به دستور سازمان غله استان  امسال نیز کار حمل گندم از مراکزخرید به کارخانه آرد بانه نیز طی هفته گذشته صورت گرفت.

 



برچسب ها :

خرید تضمینی گندم در بانهمراکز خرید ضمانتی گندمبانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی