سه شنبه 19 مرداد 1395 / 16:20|کد خبر : 1724|گروه : سياسي

رئیس اداره ثبت احوال بانه:

افزایش یک درصدی طلاق و کاهش 11 درصدی ازدواج در بانه

افزایش یک درصدی طلاق و کاهش 11 درصدی ازدواج در بانه

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان بانه از افزایش یک درصدی آمار طلاق و کاهش11 درصدی ازدواج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر،سومین جلسه شورای فرهنگی اجتماعی و ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بانه  پیش از ظهر امروز به ریاست نژاد شهیدی معاون سیاسی فرماندار بانه و اعضای کارگروه های پنچگانه این شورا در سالن جلسات فرمانداری بانه برگزار شد.

سعداله صادقی رئیس اداره ثبت احوال شهرستان بانه در این جلسه با اشاره به آمار ازدواج و طلاق در این شهرستان طی چهار ماهه نخست امسال اظهار داشت: در چهار ماه نخست امسال در مجموع 389 مورد ازدواج و 75 مورد طلاق در بانه به وقوع پیوسته است .

وی افزود: این در حالیست که در وضعیت مشابه سال  گذشته تا این لحظه،در مجموع این چهارماه 436 مورد ازدواج و 82 مورد طلاق در شهرستان بانه به ثبت رسیده بود.

رئیس اداره ثبت احوال بانه خاطرنشان کرد، با توجه به آمار های موجود می توان گفت که  آمار طلاق در شهرستان بانه در مقایسه با چهار ماهه نخست سال گذشته، یک درصد افزایش و ازدواج نیز از 11 درصد کاهش برخوردار می باشد.

صادقی با اشاره به توزیع سنی طلاق گیرنده ها طی این مدت در شهرستان بانه هم گفت: بیشترین توزیع سنی در این حوزه مربوط به گروه سنی 20 تا 24 سال می باشد که بیشتر مربوط به افراد همسن می باشد.

نژاد شهیدی معاون سیاسی فرماندار بانه نیز در این جلسه به ضرورت انجام مشاوره های قبل از ازدواج و توجه به آمادگی های عاطفی، روحی و اجتماعی زوجین قبل از ازدواج تاکید کرد .


وی با اشاره به اهمیت این مشاوره ها افزود: درمشاوره قبل از ازدواج عوامل متعددی باید، مورد شناسایی قرار گیرند که برخی از این عوامل عبارتنداز: میزان جاذبه، همانندی فرهنگی، هماهنگی در منش و شخصیت، همانندی در هوش و تحصیلات و... که هر اندازه این همانندی و هماهنگی بیشتر باشد، سلامت آن ازدواج بیشتر خواهد بود.


 



برچسب ها :

افزایش طلاق و کاهش ازدواج در بانهطلاقازدواجبانه

نظرات کاربران :

zeryan.hsz [پنجشنبه 21 مرداد 1395 | 10:21] پاسخ

سلام.
ببخشن امسال 75 طلاق بیت و پاریکه 82 دانه
ابیته کاهش
نه افزایش
به سپاسوه

پاسخ مدیریت :
آخه این آمار نسبت به ازدواج محاسبه میشه در سال 94 تعداد 82 مورد طلاق به نسبت 436 مورد ازدواج بوده در حالیکه امسال در قبال 389 مورد ازدواج 75 طلاق داشتیم پس افزایش طلاق داشتیم

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی