سه شنبه 19 مرداد 1395 / 15:21|کد خبر : 1726|گروه : فرهنگي

رئیس اداره کتابخانه های عمومی بانه:

سرانه فضای کتابخانه در بانه یک و یک دهم متر مربع است

سرانه فضای کتابخانه در بانه یک و یک دهم متر مربع است

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بانه با انتقاد از کمبود فضای کتابخانه های عمومی در بانه گفت: سرانه فضای کتابخانه در این شهر یک و یک دهم متر مربع است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، صفر حسین زاده رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بانه پیش از ظهر امروز در سومین جلسه شورای فرهنگی اجتماعی و ساماندهی امر جوانان این شهرستان با اعلام این خیر اظهار داشت: شهرستان بانه دارای 5 کتابخانه عمومی می باشد که دو عدد آن در بانه و مابقی در شهرهای کانی سور، بویین و آرمرده می باشkد.

وی افزود: مجموع زیربنای کتابخانه های عمومی شهرستان بانه 4800 متر مربع می باشد که با توجه به آمار جمعیت این شهرستان سرانه فضای کتابخانه و مطالعه در بانه به ازای هر صد نفر یک و یک دهم متر مربع می باشد.

 حسین زاده ، شاخص زیر بنا را یکی از مهمترین شاخص ها در افزایش رویکرد جوانان و اقشار مختلف جامعه به سمت کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و گفت: متاسفانه سرانه فضای کتابخانه های عمومی در بانه طی چند سال گذشته هیچ تغییری نکرده است.

 رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بانه اظهار داشت: کتابخانه های عمومی برای جذب کتابخوان و گسترش فرهنگ مطالعه از نظر ساخت و تجهیز شدن باید پشتیبانی شوند.



برچسب ها :

سرانه فضای کتابخانه های عمومی در بانهکتابخانه های عمومی بانهکمبود فضای کتابخوانی در بانهبانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی