چهارشنبه 20 مرداد 1395 / 17:22|کد خبر : 1730|گروه : اجتماعي

معاون سیاسی استاندار کردستان:

شرایط تردد موقت مسافر از مرز سیران بند بانه فراهم است

شرایط تردد موقت مسافر از مرز سیران بند بانه فراهم است

معاون سیاسی استاندار کردستان از فراهم بودن شرایط تردد موقت مسافر از مرز رسمی سیران بند بانه از طرف دولت جهموری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، علیرضا آشناگر بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری جلسه اجرایی شدن مرز رسمی سیران بند بانه که در فرمانداری این شهر برگزار شد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:سومین جلسه اجرایی شدن مرز سیران بند بانه امروز با حضور مسئولین اقلیم عراق و  استان کردستان در مرز سیران بند برگزار شد.

وی با بیان اینکه رسمی شدن مرز رسمی سیران بند بانه از مصوبات هیئات دولت در سال 1390 بوده افزود: طی چند سال اخیر زیر ساخت های تردد مسافر در این مرز بصورت تدریجی فراهم شده و  امروز نیز طی بازدیدی که از مرز رسمی سیران بند بانه داشتیم امیدواریم روند اجرایی این کار را تسریع کنیم.

معاون سیاسی استاندار کردستان به تدوین طرح جامع سایت سیران بند نیز اشاره کرد و گفت: کار تدوین طرح جامع نیز در آینده  نزدیک به اتمام خواهد رسید و در حال حاضر سایت موقت در این مرز ایجاد شده که امکان تردد مسافر بصورت موقت را برای ما فراهم کرده بطوریکه هم اکنون در این موضوع هیچ مشکلی نداریم.

آشناگر با بیان اینکه آمادگی ما برای تردد مسافر در مرز سیران بند بانه بیشتر از طرف عراقی است تصریح کرد: در حال حاضر شرایط تردد موقت مسافر از مرز رسمی سیران بند بانه که شامل سایت موقت، فیبر نوری؛ گمرک و پایانه مسافربری در این مرز است آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز در  مرز سیران بند می باشد.

آشناگر ابراز امیدواری کرد که اقلیم کردستان نیز با انجام تعهدات لازم برای این کار شرایط تردد مسافر را از مرز سیران بنده بانه هر چه سریعتر فراهم کنند.



برچسب ها :

مرز رسمی سیران بندبانهعلیرضا آشناگرتردد موقت مسافر از مرز سیران بند بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی