پنجشنبه 21 مرداد 1395 / 09:38|کد خبر : 1732|گروه : اجتماعي

عامل انتشار عکس های خصوصی مردم در فضای مجازی در بانه دستگیر شد

عامل انتشار عکس های خصوصی مردم در فضای مجازی در بانه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بانه از دستگیری شخصی که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی مردم می کرد در بانه خبر داد.

سرهنگ فرزاد کریمی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، از دستگیری یک نفر که تصاویر خصوصی دیگران را  در  فضای مجازی منتشر می کرد در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کریمی در تشریح این خبر افزود: در پی شکایات یکی از شهروندان بانه ای مبنی بر انتشار عکس و فیلم خصوصی دیگران در شبکه اجتماعی تلگرام توسط فرد یا افرادی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس فتای شهرستان بانه قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بانه خاطرنشان کرد: ماموران با انجام بررسی های فنی و تحقیقات گسترده فرد مذکوردر این زمینه را شناسایی و پس از اخذ مجوز از مقام قضایی متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ کریمی گفت: متهم در تحقیقات مقدماتی منکر هر گونه دخالت در بزه انتسابی شد که در نهایت با ارائه ادله دیجیتالی از سوی پلیس فتای بانه به جرم خود معترف شد که هنگام خرید کالا از بازار با خانمی که با شوهر خود اختلاف داشته آشنا شدم و با سوء استفاده از سردی روابط عاطفی بین این زن و شوهر  پس از جلب اعتماد طرف مقابل، تعدادی از تصاویر خصوصی این خانم را از طریق تلگرام بدست آوردم که بعد از مدتی به علت تسلیم نشدن او در برابر خواسته های نفسانی من، اقدام به انتشار این تصاویر در فضای مجازی کردم.

فرمانده انتظامی بانه با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی داده شد ادامه داد: ممکن است افرادی دیگری نیز بعلت های مشابه با چنین موضوعی رابطه کاری یا دوستی با افراد شیطان صفت برقرار کنند دارند که با کوچکترین اختلافات به جهت ضربه زدن یا انتقام گیری اقدام به انتشار تصاویرشان کنند.



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی