پنجشنبه 21 مرداد 1395 / 14:51|کد خبر : 1738|گروه : سياسي

98 آزاده بانه ای تجلیل می شوند/همایش دوچرخه سواری و راهپیمایی جوانان در بانه برگزار می شود

98 آزاده بانه ای تجلیل می شوند/همایش دوچرخه سواری و راهپیمایی جوانان در بانه برگزار می شود

تجلیل از 98 آزاده بانه ای و برگزاری همایش دوچرخه سواری و پیاده روی جوانان در شهرستان بانه از ویژه برنامه های سالروز ورود آزادگان به میهن در این شهراست.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، بعد از ظهر امروز جلسه هماهنگی برنامه های 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی به ریاست محمد امین زاده رئیس اداره سیاسی اجتماعی فرمانداری بانه در محل سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد.

اسماعیل ومزیار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بانه در این جلسه آزادگان را اسوه های صبر و استقامت در جامعه عنوان کرد و گفت: این عزیزان توانستند با صبر و بردباری و ایمان راسخ به خدا و ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران سال های اسارت را در زندان های رژیم بعث تحت سخت ترین شرایط  به سر برده و پس از چندین سال تحمل اسارت به آغوش میهن اسلامی بازگردند.


وی در این جلسه از برگزای برنامه های متنوعی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به وطن در شهرستان بانه خبر داد و گفت: تجلیل از 98 آزاده بانه ای در 26 مرداد ماه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در محل سالن اجتماعات کانون ولایت از جمله شاخص ترین این برنامه هاست.

ورمزیاری،  برگزاری همایش دوچرخه سواری از مقابل درب اداره ورزش و جوانان بانه تا گلزار شهدای سلیمان بک بانه و همچنین همایش پیاده روی جوانان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به بانه از ورودی شهر تا میدان ازادی  و دیدار و دلجویی از اسرا بانه ای که بیشترین دوران اسارت را سپری کردند از دیگر برنامه های ویژه در  این روز برشمرد.



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی