شنبه 23 مرداد 1395 / 12:05|کد خبر : 1741|گروه : ورزشی

تیم وزنه برداری بانه نایب قهرمان کردستان شد

تیم وزنه برداری بانه نایب قهرمان کردستان شد

تیم وزنه برداری بانه عنوان نایب قهرمانی مسابقات وزنه برداری استان کردستان را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، رقابت های وزنه برداری نونهالان و نوجوانان استان کردستان به مدت دو روز و به میزبانی شهرستان بانه در دسته های مختلف برگزار شد.

 این رقابت ها در  مجموعه ورزشی تختی شهرستان بانه و با حضور ۶ شهرستان تابعه استان کردستان در دسته های مختلف و در رده های سنی نونهالان و نوجوانان  انجام گرفت.

 در رده سنی نونهالان 33 وزنه بردار از شهرستان های سنندج، بانه، سقز، قروه، دیواندره و کامیاران در باشگاه تختی بانه با هم به رقابت پرداختند که در پایان این رقابت ها در رده سنی نونهالان  تیم سنندج با کسب 119 امتیاز عنوان قهرمانی ، تیم بانه با کسب 118 امتیاز نایب قهرمان و کامیاران نیز با کسب 116 امتیاز مقاوم سومی را کسب کرد ند.

در رده سنی نوجوانان نیز تیم وزنه برداری شهرستان بانه باز توانست عنوان دومی و نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را در این رده سنی بعد از تیم کامیاران از آن خود کند و تیم وزنه برداری سنندج نیز بر سکوی سوم این رشته ورزشی در رده سنی نوجوانان تکیه زد.

رحمان لطفی اقدم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر با ابراز خرسندی از کسب این عنوان در این دوره از مسابقات اظهار داشت: هیئت وزنه برداری بانه بعد از سال ها عدم فعالیت مدتی پیش با همت رحیم صالحی زاده یکی از پیشکسوتان و فعالان رشته وزنه برداری شهرستان بانه دوباره راه اندازی شده که کسب این مقام پس از سال ها وقفه در این رشته پر طرفدار ورزشی رضایت بخش بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بانه ابراز امیدواری کرد که با سرمایه گذاری در این رشته ورزشی که یکی از ظرفیت های ورزشی شهرستان بانه محسوب می شود در آینده نزدیک شاهد کسب افتخارات بیشتری از طرف ورزشکاران این رشته در میادین مختلف ورزشی خواهیم بود .

گفتنی است که مبین رحمان پناه وزنه بردار نوجوان بانه ای در دسته 50 کیلوگرم و همچنین ، دیاکو سلاحی، آرکان و کامران قادری و متین رحمان پناه از تیم وزنه برداری شهرستان بانه برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب شدند.



برچسب ها :

بانه نایب قهرمان وزنه برداری شدمسابقات وزنه برداریبانهمجموعه ورزشی تختی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی