یکشنبه 24 مرداد 1395 / 07:47|کد خبر : 1744|گروه : اقتصادي

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بانه:

248 نفر در سامانه رصد اشتغال بانه ثبت نام کردند/ پرداخت بیش از 7 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های خود اشتغالی در بانه

248 نفر در سامانه رصد اشتغال بانه ثبت نام کردند/ پرداخت بیش از 7 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های خود اشتغالی در بانه

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بانه، از ثبت نام 248 نفر در سامانه رصد اشتغال این شهرستان طی چهار ماه نخست امسال و پرداخت بیش از 7 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های خود اشتغالی طی سال 94 در بانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، حمید ساعد پناه شامگاه گذشته در نخستین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بانه که به ریاست راشد عذیری فرماندار این شهرستان و در محل سالن جلسات فرمانداری بانه برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کارگروه اشتغال شهرستان بانه طی سال گذشته و چهار ماهه نخست امسال اظهار داشت:با تلاش تمام دستگاه های اجرایی شهرستان بانه طی چهار ماهه نخست امسال ، 248 نفر در سامانه رصد اشتغال بانه ثبت نام کردند.

وی افزود:
کمیته امداد امام خمینی شهرستان بانه با ثبت 92 نفر و صندوق مهر امام رضا(ع) هم با ثبت 154 نفر، تا کنون بالاترین ثبت اشتغال در سامانه رصد اشتغال شهرستان بانه را به خود اختصاص داده اند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بانه همچنین به اعتبارات مشاغل خانگی شهرستان بانه در سال 94 اشاره کرد و گفت: کل اعتبارات مشاغل خانگی شهرستان بانه در سال 94، مبلغ 921 میلیون و 500 هزار تومان بوده است که با همکاری خوب بانک های ملی و صادرات شهرستان بانه بعنوان بانک های عامل در این حوزه، بخش عمده این اعتبارات  به متقاضیان مشاغل خانگی بانه پرداخت شده است.

ساعد پناه تصریح کرد: سال گذشته در همین راستا 189 طرح خود اشتغالی در بانه از طرف متقاضیان به بانک های عامل این شهرستان معرفی شد که حدود 110 طرح  جهت ارائه تسهیلات به بانک ملی و 79 پرونده دیگر نیز به بانک صادرات ارجاع داده شد که در مجموع بالغ بر 83 درصد این پرونده ها با مبلغی حدود 772 میلیون و 500 هزار تومان به متقاضیان مشاغل خانگی در بانه پرداخت شد.

وی همچنین به پرداخت تسهیلات با نرخ 18 درصد توسط دولت به بنگاه های اقتصادی کوچک دارای مشکلات مالی خبر داد و گفت:
در راستای بسترسازی دولت برای خروج بنگاه‌های کوچک و متوسط از رکود و همچنین به کارگیری ظرفیت‌های تولیدی بنگاه‌های کوچک و متوسط اقتصادی ، این بنگاه ها می‌توانند بدون لحاظ کردن چک برگشتی و بدهی‌های معوق، از بانک‌ها وام جدید دریافت کنند.



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی