یکشنبه 24 مرداد 1395 / 12:29|کد خبر : 1750|گروه : سياسي

رشد 54 درصدی رتبه های برتر در بانه

رشد 54 درصدی رتبه های برتر در بانه

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه از رشد 54 درصدی رتبه های سه رقمی کنکور توسط دانش آموزان بانه ای در آزمون سراسری سال 95 خبر داد.

  به گزارش خبرنگار آرباباخبر،  رضا خضری صبح امروز در  نشستی که با مشاوران و دبیران فعال در پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری 95 داشت از کسب این موفقیت خبر داد.

 رضا خضری مدیر آموزش و پرورش بانه در این جلسه ضمن تقدیر از همکاران و دبیران ، موفقیت دانش آموزان شهرستان در کنکور سراسری 95 را حاصل زحمات تمامی آنان دانست و افزود : موفقیت در کنکور حاصل یک کار تیمی است که بخشی از آن به آموزش و پرورش وابسته است و در این بخش نیز دبیران ، نقش اصلی را ایفا می کنند که به نوبه ی خودم از تمامی آنان به خاطر زحمات فراوان و بی دریغشان تقدیر می نمایم.

 وی خاطرنشان کرد: داوطلبان شهرستان بانه در کنکور سراسری امسال  با کسب 43 رتبه زیر یک هزار، به نسبت سال گذشته 54 درصد  در کسب رتبه ها ی 3 رقمی پیشرفت داشته اند که تعداد سه رتبه از این آمار، رتبه های دو رقمی می باشند.

مدیر آموزش و پرورش بانه افزود :این آمار پیشرفت طی سنوات اخیر ، نتیجه ی زحمات دبیران دلسوز و دانش آموزان عزیز می باشد که جای خرسندی و مایه افتخار شهرستان است .

خضری در ادامه ،کار مشاوران در پایگاه انتخاب رشته را هدایت و راهنمایی داوطلبان برای انتخاب رشته ای درست عنوان کرد و افزود : همکاران ما در این پایگاه از انتخاب رشته برای داوطلبان باید پرهیز کنند و فقط سعی در راهنمایی صحیح آنان داشته باشند.

در پایان این نشست، کارشناس مشاوره و سلامت مدیریت نیز در سخنانی گفت : مطابق روال سنوات گذشته و در ایام اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری توسط سازمان سنجش ، پایگاه انتخاب رشته آموزش وپرورش فعال و به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته"خدمات مشاوره ای و راهنمای انتخاب رشته"  ارایه دهد .

شایان ذکر است پایگاه انتخاب رشته مدیریت آموزش وپرورش بانه د رمحل ساختمان مرکز مشاوره خانواده ، توسط مشاوران خبره وآگاه درامرانتخاب رشته، در دو شیفت صبح و عصر، آماده ارایه خدمات به کلیه داوطلبان و قبول شدگان درمرحله اول کنکورسراسری 95 می باشد.



برچسب ها :

رشد 54 درصدی رتبه های سه رقمی کنکور در بانهمدیر آموزش و پرورش بانهآزمون سراسری

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی