چهارشنبه 27 مرداد 1395 / 12:21|کد خبر : 1760|گروه : سياسي

امام جمعه موقت بانه:

پاسداری از امنیت بر هر مسلمانی واجب است/ حامیان داعش و تروریسم را به ایران راه ندهید

پاسداری از امنیت بر هر مسلمانی واجب است/ حامیان داعش و تروریسم را به ایران راه ندهید

امام جمعه موقت بانه ضمن محکوم کردن وجود دیپلمات های اروپایی در کردستان از نیروهای امنیتی سپاه در دستگیری آنان تقدیر کرد و گفت: پاسداری از امنیت بر هر مسلمانی واجب است واجازه نمی دهیم حامیان داعش و تروریسم به ایران راه پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ماموستا ملا جمال کریمی امام جمعه موقت بانه ضمن محکوم کردن ورود دیپلمات های اروپایی به استان کردستان از هوشیاری نیروهای امنیتی سپاه در رصد کردن اعمال این افراد و اقدام به موقع آنان در دستیگری دیپلمات ها قدردانی کرد.

وی با اشاره به حدیثی از نبی مکرم اسلام (ص)در خصوص نعمت امنیت گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) در حدیثی از نعمت سلامتی و امنیت به عنوان دو نعمت مخفی الهی نام برده و پاسداری و محافظت از این دو نعمت را وظیفه همه مسلمانان و از نشانه های ایمان معرفی کرده است.

ماموستا کریمی در ادامه خاطرنشان کرد، امروز بر همه جهان ثابت شده که داعش ماحصل شوم اسراییل و اروپا است و هرگز بعنوان یک مسلمان نباید اجازه دهیم که داعش و حامیان آنها به ایران راه پیدا کنند.

وی عمل دیپلمات های اروپایی در مناطق کردنشین و تصویر برداری آنان از مجموعه های نظامی ارتش و سپاه و همچنین رودخانه های مرزی را غیر قابل توجیه دانست و گفت:  این عمل آنها  هیچ توجیهی برای ملت کرد ندارد.

امام جمعه موقت بانه با بیان اینکه برخورد با دیپلمات های اروپایی خواست همگانی علمای اهل سنت است افزود: پاسداشت آنها پشت کردن به امنیت مردم است و ما این عمل آنها را محکوم می کنیم.

ماموستا کریمی  با ابراز تاسف از پدید آمدن گروه های تکفیری و تروریستی داعش تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی همواره از امنیت مردم ایران در رنج و عذاب بوده اند و از ابتدای شکل گیری انقلاب تا به امروز از هیچ تلاشی برای از بین بردن این امنیت فروکذار نکرده اند و امروز نیز با راه اندازی و ایجاد گروهک تکفیری تروریستی داعش می خواهند بین اقوام و مذاهب اسلامی اختلاف ایجاد کنند تا از این طریق به اهداف شوم خود برسند لذا ما باید به عنوان مسلمان بیدار باشیم و این بیداری را به جامعه منتقل کنیم.

وی همچنین به انهدام گروهک تکفیری در استان کرمانشاه طی چند روز گذشته نیز اشاره کرد و این اقدام را هم را عملی انسانی خواند و گفت: گروهک های تکفیری داعش قصدی جز بر هم زدن امنیت و وحدت ندارند پس انهدامشان باید درس عبرتی برای دیگر تروریست ها باشد.



برچسب ها :

امام جمعه موقت بانهگروهک های تکفیریداعشامنیتدستگیری دیپلمات های خارجی در سقزسپاه کردستان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی