شنبه 30 مرداد 1395 / 14:31|کد خبر : 1771|گروه : اقتصادي

بیگلری خواستار تلاش بیشتر دولت برای مدیریت بهینیه مناطق آزاد و تجاری شد

بیگلری خواستار تلاش بیشتر دولت برای مدیریت بهینیه مناطق آزاد و تجاری شد

محسن بیگلری با بیان اینکه بهترین راهکار برای تاثیرگذاری مناطق آزاد تجاری و صنعتی،توانمند نمودن مدیریت این مناطق است خواستار تلاش بیشتر دولت برای مدیریت بهینیه مناطق آزاد و تجاری شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، نماینده مردم بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی در این خصوص اظهار کرد:برای ما،مبنا در مناطق آزاد و تجاری تولید و صادرات است.
وی گفت:ما در کردستان این پتانسیل را داریم که بسمت تولید و صادرات حرکت کنیم و با گذر از واردات صرف کالاهای مصرفی، مناطقی با توجیه اقتصادی به وجود بیاوریم.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اعلام این خبر که در حال رایزنی با نمایندگان ملت برای تصویب لایحه مناطق آزاد تجاری است،توضیح داد:از اعضای کمیسیون اقتصادی و ریاست کمیسیون دکتر پور ابراهیمی بابت تصویب لایحه در این کمیسیون تشکر می کنم و از همه نمایندگان می خواهم در نهایت به تصویب 7 منطقه آزاد تجاری و 12 منطقه ویژه اقتصادی رای مثبت دهند.
وی افزود:عمده بحث در خصوص مناطق آزاد تجاری مربوط به مدیریت این مناطق است.لذا باید بجای،مخالفت کردن با این لایحه،بدنبال پیدا کردن راهکاری جهت مدیریت مناسب این مناطق باشیم.
بیگلری تصریح کرد: پروژه هایی اینچنینی موجب رونق اقتصادی مناطق محرومی چون استان کردستان می شود،به همین خاطر نباید قربانی بی مدیریتی نقاط دیگر شود.

 



برچسب ها :

بیگلریمدیریت بهینیه مناطق آزاددولتنماینده بانه و سقزکمسیون اقتصادی مجلس

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی