شنبه 30 مرداد 1395 / 18:43|کد خبر : 1772|گروه : اقتصادي

بهره برداری از 44 پروژه با اعتبار 145 میلیارد ریال در بانه همزمان با هفته دولت

بهره برداری از 44 پروژه با اعتبار 145 میلیارد ریال در بانه همزمان با هفته دولت

فرماندار بانه گفت: امسال همزمان با هفته دولت 44 پروژه و طرح عمرانی در بانه با اعتباری بالغ بر 145 میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

راشد عذیری عصر امروزدر حاشیه برگزاری کمیته برنامه ریزی این شهرستان که در فرمانداری بانه برگزار شد، در  گفتت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در خصوص تشریح برنامه هفته دولت و پروژه‌های افتتاحی این شهرستان ظهار کرد: امسال در هفته دولت در شهرستان بانه بیش از 44 پروژه با اعتباری بالغ بر 145 میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ضمن تقدیر از همه دستگاه های اجرایی در خصوص اتمام پروژه های خود تا شروع هفته دولت افزود: بهره برداری از بزرگترین پروژه گازرسانی ( مجتمع گازرسانی آلوت و کیوه رو) که شامل روستاهای آلوت، کیوه رود، سرسول، زلی، برده رش، عمره سیت، چومان، کیوه رو ، مالته و گله سوره از روستاهای دهستان بوالحسن از توابع بخش نمشیر بانه از جمله این پروژه هاست.

فرماندار بانه تصریح کرد: برای اتمام این پروژه که بزرگترین پروژه گازرسانی بانه طی چند سال اخیر نیز می باشد، اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال در بیش از 26 کیلومتر خط لوله انتقال گاز  هزینه شده شده است.

عذیری همچنین از شهرداری بانه و شهرهای اقماری این شهرستان در اتمام پروژه های خود تا آغاز هفته دولت نیز تقدیر کرد و گفت: شهرداری بانه نیز جزو نهادهایی اجرایی این شهرستان است که بیشترین پروژه را برای افتتاح در هفته دولت دارد.

وی از افتتاح  دو پروژه صنعتی شامل کارگاه تولید قطعات بتنی و پرورش مرغ گوشتی در روستای بنه خوی در شهرستان بانه همزمان با هفته دولت و در طول این مدت خبر داد.
 

عذیری همچنین از افتتاح 5 پروژه‌ه خدماتی  توسط شبکه برق رسانی این شهرستان و نیز  اجرای آبیاری تحت فشار و آبرسانی به روستاهای شهرستان بانه  توسط جهاد کشاورزی بانه هم خبر داد و گفت: افتتاح پارک های پانزده خرداد و گلشهر  بانه، پارک چند منظوره تفریحی و ورزشی و کمپ گردشگری روستایی سورین نیز از جمله طرح های تفریحی و گردشگری شهرستان بانه است که در هفته دولت افتتاح خواهند شد.

 



برچسب ها :

فرماندار بانههفته دولتافتتاح پروژه های عمرانی بانه در هفته دولتبانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی