شنبه 30 مرداد 1395 / 18:42|کد خبر : 1773|گروه : اقتصادي

در کمیته برنامه ریزی شهرستان بانه مطرح شد

اختصاص بیش از 11 میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی به بانه

اختصاص بیش از 11 میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی به بانه

فرماندار بانه از اختصاص مبلغ 11 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، راشد عذیری عصر امروز در کمیته برنامه ریزی شهرستان بانه که در فرمانداری این شهر برگزار شد، اعتبارات اختصاص یافته تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان بانه در سال جاری را 11 میلیارد و 300 میلیون تومان عنوان کرد و اظهار داشت: این اعتبارات  نسبت به سال گذشته نزدیک به 800 میلیون تومان افزایش داشته است.

وی نادیده گرفتن مطالعات در اجرای پروژه ها را مشکل اصلی شهرستان بانه در تخصیص اعتبارات دانست و افزود: اگر چه با کمبود اعتبارات مواجه هستیم ولی در برخی موارد اعتبار برای اجرای پروژه ها در شهرستان وجود دارد که متاسفانه بدلیل عدم انجام مطالعات این اعتبارات به شهرستان اختصاص نمی یابد.

عذیری همچنین با اشاره به شعار سال و نام گذاری سال 95  از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نیز اشاره کرد و گفت:  اگر چه اعتبارات اندک است ولی امیدواریم این اعتبارات اندک با مدیریت صحیح دستگاه های اجرایی به بهترین نحو ممکن در اجرا و اتمام پروژه های نیمه تمام بکارگیری شود.


فرماندار بانه همچنین به وضعیت نامساعد جاده بانه- سقز بعنوان یکی از پر ترددترین جاده های شمالغرب کشور هم اشاره کرد و گفت: با توجه به قول مساعدت مسئولین استانی برای توسعه و بهسازی این جاده از محل اعتبارات ملی، برای این امر نیز اعتباری در نظر گرفته شده که امیدواریم با تخصیص این اعتبار شاهد تحول بزرگی در وضعیت این جاده باشیم.

وی همچنین از توجه مسئولین نسبت به تخصیص اعتبارات ویژه برای اتمام پروژه های سد عباس آباد بانه و بیمارستان 94 تختخوابی  این شهرستان بعنوان دو پروژه بزرگ این شهرستان هم تقدیر کرد و گفت: اعتبار سد عباس آباد که از محل رودخانه های مرزی تامین می شود بصورت ویژه اختصاص یافته که امیدواریم این پروژه نیز با این تخصیص اعتبار هر چه زودتر به اتمام برسد.



برچسب ها :

فرماندار بانهاعتبار تمکلک دارایی بانهپروژه های شهرستان بانهبانهسد عباس آبادبیمارستان 94 تختخوابی بانهجاده بانه سقز

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی