شنبه 30 مرداد 1395 / 18:31|کد خبر : 1774|گروه : اقتصادي

تخصیص 15 میلیارد تومان، برای احداث خط انتقال آب سدعباس آباد و اتمام بیمارستان 94 تختخوابی بانه

تخصیص  15 میلیارد تومان، برای احداث خط انتقال آب سدعباس آباد و اتمام بیمارستان 94 تختخوابی بانه

معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار بانه از تخصیص 15 میلیارد و 500 میلیون تومان برای اتمام بیمارستان 94 تختخوابی بانه و خط لوله انتقال آب سد عباس آباد به این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، مهندس جعفر توان عصر امروز در دومین کمیته برنامه ریزی این شهرستان که به منظور توزیع اعتبارات این شهرستان به ریاست راشد عذیری فرماندار  بانه و در محل سالن جلسات فرمانداری این شهربرگزار شد، از تخصیص اعتباری بالغ بر 15 میلیارد و 500 میلیون تومان به منظور اتمام پروژه های بیمارستان 94 تختخوابی بانه و  احداث خط لوله انتقال آب سد عباس آباد از شهر بویین تا تصفیه خانه بانه خبر داد.

وی با بیان اینکه این اعتبارات از محل اعتبارات ملی تامین شده است افزود: از این مبلغ، حدود 9 میلیارد و 730 میلیون تومان آن برای احداث خط انتقال آب سد عباس آباد از شهر بویین تا تصفیه خانه بانه بطول 11 کیلومتر و 6 میلیاد تومان دیگر هم برای تکمیل و اتمام پروژه بیمارستان 94 تختخوابی بانه تخصیص یافته است.

مهندس توان همچنین از اختصاص دو میلیارد تومان برای توسعه مز سیران بند بانه و مبلغ 231 میلیون تومان دیگر نیز  برای بهسازی راه بین شهری بانه مریوان خبر داد.
 

معاون برنامه ریزی و عمران فرماندار بانه، جمعیت و مساحت شهرستان، درصد بی سوادی، بحث دو شیفت و سه شیفته بودن مدارس، جمعیت دانش آموزی  و ... را از جمله شاخص هایی دانست که در تعیین میزان اعتبارات برای هر شهرستانی تاثیر گذار می باشد.

وی همچنین در خصوص اجرای پروزه های جدید گفت: در شهرستان بانه اولویت با اجرا و تکمیل پروژه های نیمه تمام است و تا حد ممکن از تعریف پروژه جدید جلوگیری خواهد شد مگر اینکه در اجرای پروژه جدید کار مطالعات  به اتمام رسیده باشد و از طرفی دیگر نیز  اجرای این پروژه به  رشد شاخص های توسعه در بانه کمک کند و بتوان آنرا تا ظرف سه سال آینده به اتمام رساند.



برچسب ها :

معاون فرماندار بانهپروژه بیمارستان 94 تختخوابی بانهپروژه سد عباس آبادبانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی