یکشنبه 31 مرداد 1395 / 08:14|کد خبر : 1776|گروه : اجتماعي

آغاز استقرار ادارات در مرز سیران بند بانه

آغاز استقرار ادارات در مرز سیران بند بانه

استاندار کردستان با اشاره به رسمی شدن مرز سیرانبند بانه گفت: کار استقرار ادارات و سازمان های دولتی در این مرز رسمی آغاز شده و این روند به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش آرباباخبر، عبدالمحمد زاهدی  شنبه شب در پنجمین جلسه اصلی کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در سالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد، گفت: بخش عمده ای از کارها و اقدامات لازم در ارتباط با استقرار ادارات و اماکن مورد نیاز در مرز سیرانبند انجام شده است.

وی با اشاره به لزوم تسریع در ایجاد زیرساخت های مورد نیاز در مرز رسمی سیرانبند بانه، عنوان کرد: تا یک هفته آینده کارهای مربوط به استقرار کامل نهادها و ادارات دولتی انجام و این مرز هم فعال می شود.

وی اظهار داشت: ساخت وساز در مرزهای باشماق و سیرانبند براساس مجوز کارگروه ساماندهی مرز و پایانه انجام می شود و این مهم مربوط به مصوبه شورای امنیت کشور در شهرهای مرزی است.

استاندار کردستان در ارتباط با کالاهای همراه مسافر در شهرهای مرزی استان، بیان کرد: تعریف کردن میزان کالای همراه مسافر امکان پذیر نیست و به همین دلیل باید در این زمینه نظارت بهتری از سوی سازمان های مسئول صورت گیرد.

زاهدی با اشاره به لزوم آموزش به پرسنل انتظامی مستقر در مبادی مرزی استان کردستان، اضافه کرد: آموزش های لازم باید به نیروهای انتظامی مستقر در ایستگاه های بازرسی داده شود که به خوبی مسافر و قاچاقچیان را از هم تشخیص دهند.



برچسب ها :

استاندار کردستاناستقرار ادارات در مرز سیران بندبانهمرز باشماق

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی