دوشنبه 1 شهریور 1395 / 22:56|کد خبر : 1783|گروه : اجتماعي

عامل آتش سوزی اداره ورزش و جوانان بانه به دام افتاد

عامل آتش سوزی اداره ورزش و جوانان بانه به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان بانه از به دام افتادن عامل آتش سوزی و تخریب اداره ورزش و جوانان این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرزاد کریمی شامگاه امشب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این موضوع اظهار داشت: با توجه به شواهد و مدارک موجود در جریان آتش سوزی اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه دال بر این که این آتش سوزی عمدی و توسط عامل انسانی رخ داده است، پلیس شهرستان بانه بلافاصله پس از وقوع این حادثه با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شد.

وی  افزود: علی رغم همه تلاش مقصر این ماجرا برای منحرف کردن پلیس از واقعیت، بالاخره با تلاش پلیس آگاهی شهرستان بانه و انجام  تحقیق روی پیامک های تهدید آمیزی که برای رئیس اداره ورزش و جوانان بانه ارسال شده بود عامل اصلی این آتش سوزی به دام افتاد.

فرمانده انتظامی بانه در تشریح این خبر تصریح کرد: پس از تحقیق پلیس بر روی سیم کارت استفاده شده در جریان پیامک های تهدید آمیز، مشخص شد که این سیم کارت مربوط به یکی از استان های شرقی بوده که صاحب آن وجود حقیقی ندارد و هدف استفاده کننده از این سیم کارت فقط  انحراف پلیس از واقعیت بوده است.

سرهنگ کریمی خاطر نشان کرد،  پس از مشخص شدن این موضوع، پلیس در مرحله بعدی کار خود با انجام یک سری اقدامات کارشناسی و تخصصی در نهایت توانست  از روی شماره سریال و نوع گوشی که سیم کارت مذکور در آن استفاده شده بود با هوشیاری و زرنگی هر چه تمام عامل اصلی این حادثه را شناسایی و دستگیر کند.

کریمی گفت: متهم در ابتدا واقعیت را انکار می کرد که سرانجام با ارائه دلایل و مستندات ارائه شده از سوی پلیس آگاهی  به جرم خود اعتراف کرد.

گفتنی است که اداره ورزش و جوانان بانه 25 اردیبهشت ماه سال جاری به طرز مشکوکی طعمه حریق شده بود.



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی