سه شنبه 2 شهریور 1395 / 14:08|کد خبر : 1785|گروه : اجتماعي

افتتاح پارک دانش آموز در بانه همزمان با اولین روز از هفته دولت

افتتاح پارک دانش آموز در بانه همزمان با اولین روز از هفته دولت

نخستین روز از هفته دولت در شهرستان بانه، با افتتاح یک پروژه از شهرداری بانه"پارک دانش آموز" رقم خورد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، صبح امروز همزمان با اولین روز از هفته دولت ، پارک محله ای دانش آموز در فاز 2 گلشهر به بهره برداری رسید.

بابک رستم پور شهردار بانه، در آیین افتتاح این پارک به تشریح جزئیات پروژه پارک دانش آموز پرداخت و در این باره گفت: پارک محله ای دانش آموز شهرستان بانه سه ماه پیش توسط شهرداری بانه و به منظور  تامین فضای سبز و مکانی برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراعت خانواده های فاز 2 گلشهر پیش بینی و احداث شد.

وی افزود: این پارک در زمینی به مساحت 4300 متر مربع احداث شده است که  زمین آن از محل سرانه های تفکیک راه و شهرسازی در اختیار شهرداری بانه قرار گرفته است .

شهردار بانه تصریح کرد: اجرای این پروژه با احتساب ایجاد فضای سبز، محوطه سازی و خرید تجهیزات، اعتباری  بالغ بر 630 میلیون تومان برای شهرداری بانه هزینه در برداشته است که اعتبار این پروژه  از محل اعتبارات داخلی شهرداری بانه تامین شده است.

فرماندار بانه نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات شهرداری بانه در احداث این پروژه گفت: شهرداری بانه در چند مدت اخیر اقدامات سازنده ای در راستای ایجاد فضای سبز و رونق مبلمان شهری برداشته است که قابل تقدیر است.

فرماندار بانه ایجاد پارک های محله ای را با توجه به تراکم منطقه ای شهر بانه، از جمله  راهکارهای موثر در ایجاد فضای سبز و مکانی برای سپری کردن اوقات فراغت خانواده ها و کودکان در این شهر برشمرد.



برچسب ها :

بانهافتتاح پارک دانش آوز در بانههفته دولتشهردار بانهفضای سبز

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی