سه شنبه 2 شهریور 1395 / 15:32|کد خبر : 1786|گروه : اجتماعي

همزمان با اولین روز از هفته دولت،

دو پروژه عمرانی با اعتبار 7 میلیارد ریال در شهر کانی سور بانه افتتاح شد

دو پروژه عمرانی با اعتبار 7 میلیارد ریال در شهر کانی سور بانه افتتاح شد

پیش از ظهر امروز همزمان با اولین روز از هفته دولت ، دو پروژه عمرانی و زیربنایی در شهر کانی سور بانه با حضور مسئولین محلی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، همزمان با اولین روز از هفته دولت دو پروژه عمرانی در شهر کانی سور  توسط شهرداری این شهر، با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال  افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح،  بلوار 24 متری شهرداری کانی سور و بلوار مولوی این شهر از جمله پروژه هایی بود که پیش از ظهر امروز در شهر کانی سور با حضور فرماندار بانه، امام جمعه کانی شهر سور و جمعی از مسئولین محلی و اهالی این شهر بهره برداری رسید.

مهندس ابراهیم حیدری، شهردار کانی سور در آیین افتتاح این دو پروژه اظهار داشت:آسفالت بلوار 24 متری شهرداری کانی سور شامل یک لایه اساس، زیر اساس و آسفالت بطول 200 متر مربع می باشد که توسط شهرداری کانی سور اجرا شده است.

وی با بیان اینکه پروژه بلوار 24 متری شهرداری کانی سور بصورت امانی و توسط خود شهرداری این شهر اجرا شده است افزود: برای اتمام این پروژه 4 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که در صورت اجرای این پروژه توسط پیمانکار ، اعتبار تمام شده برای اجرای این بلوار  600 میلیون تومان تمام می شد که با ا احداث این پروژه بصورت امانی مبلغی معادل 2
میلیارد ریال در اجرای آن صرفه جویی شده است.


مهندس حیدری با اشاره به این که محل تامین اعتبار برای اجرای پروژه بلوار 24 متری شهرداری کانی سور از محل اعتبارات منابع داخلی خود شهرداری کانی سور تامین شده است خاطر نشان کرد،  وصل کمربندی به هسته اصلی شهر کانی سور، ایجاد سهولت در تردد خودرویی ادارات این شهر و همچنین توسعه همه جانبه شهر کانی سور  از جمله مهمترین اهداف اجرای این پروژه می باشد.

افتتاح بلوار مولوی به طول 207 متر مربع  نیز، از دیگر پروژه هایی بود که پیش از ظهر امروز همزمان با اولین روز از هفته دولت در شهر کانی سور بانه به بهره برداری رسید.

شهردار کانی سور در  تشریح این پروژه نیز با بیان اینکه برای اجرای این پروژه  اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال هزینه شده است افزود: ساماندهی به حجم ترافیک در خروجی شهر کانی سور به سمت شهرستان سردشت و همچنین توسعه طولی این شهر از اهداف ایجاد بلوار مولوی در کانی سور بوده است.

گفتنی است که شهر کانی سور از توابع بخش نمشیر و در 15 کیلومتری شهرستان بانه به سمت سردست قرار گرفته است



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی