سه شنبه 2 شهریور 1395 / 16:12|کد خبر : 1787|گروه : اجتماعي

وضعیت نا مطلوب جاده و عدم شبکه فاضلاب دو مشکل اصلی شهر کانی سور

وضعیت نا مطلوب جاده و عدم شبکه فاضلاب دو مشکل اصلی شهر کانی سور

امام جمعه و رئیس شورای شهر کانی سوراز وضعیت نا مطلوب جاده بین شهری و نبود شبکه فاضلاب مناسب در این شهر بعنوان مهمترین مشکلات شهر کانی سور یاد کرد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ملا رئوف سعیدی امام جمعه و شورای شهر کانی سور پیش از ظهر امروز در جریان افتتاح پروژه های عمرانی این شهر به مناسبت هفته دولت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی از تلاش و اهتمام همه مسئولین در اجرای پروژه های عمرانی این شهر تقدیر کرد و گفت: با توجه به اینکه بیش از یک دهه از تبدیل شدن کانی سور به شهر می گذرد اما هنوز شاهد کمبودهای اساسی در این شهر هستیم.

وی از نبود شبکه فاضلاب مناسب و همچنین وضعیت نامطلوب جاده بین شهری بانه - کانی سور به عنوان دو معضل و مشکل اساسی این شهر یاد کرد و خواستار اهتمام مسئولین برای رفع این مشکلات شد.

رئیس شورای شهر کانی سور خاطرنشان کرد، شبکه فاضلابی که هم اکنون در این شهر وجود دارد متعلق به زمانی است که کانی سور تعداد 40 خانوار بود و امروز این شبکه قدیمی جوابگوی نیازهای شهر کانی سور با این تعداد جمعیت نمی باشد.

 ماموستا سعیدی همچنین به وضعیت نامطلوب جاده بین شهری بانه کانی سور نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این جاده مسیر ارتباطی استان های آذربایجان غربی و کردستان بهم می باشد می طلبد که بیشتر مورد توجه مسئولین قرار بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر کانی سور خاطرنشان کرد، علی رغم پی گیری های متعددی که در این خصوص انجام گرفته متاسفانه اقدام چشمگیری توسط مسئولین در این خصوص انجام نگرفته است.

 

وی ابراز امیدواری کرد که تا قبل از اتمام فصل کاری مسئولین این حوزه نسبت به ترمیم و بازسازی این مسیر اقدام کنند.

 



برچسب ها :

امام جمعه کانی سوربانههفته دولتمشکلات کانی سوروضعیت نا مطلوب جاده بین شهری کانی سور

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی