چهارشنبه 3 شهریور 1395 / 10:47|کد خبر : 1789|گروه : فرهنگي

سومین جشنواره موسیقی نابینایان و کم بینایان کشور در بانه شروع بکار کرد+ تصاویر

سومین جشنواره موسیقی نابینایان و کم بینایان کشور در بانه شروع بکار کرد+ تصاویر

صبح امروز سومین جشنواره موسیقی نابینایان و کم بینایان کشور به میزبانی شهرستان بانه و در سالن آمفی تئاتر اداره رشاد و فرهنگ اسلامی بانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، صبح امروز سومین جشنواره موسیقی نابینایان و کم بینایان کشور به میزبانی شهرستان بانه و با حضور فرماندار، دبیر انجمن موسیقی نابینایان بانه، رئیس اداره بهزیستی و جمعی از مسئولین محلی این شهرستان از دقایقی پیش در سالن آمفی تئاتر اداره رشاد و فرهنگ اسلامی بانه طی برگزاری آیینی آغاز  برکار کرد.

راشد عذیری فرماندار بانه در مراسم افتتاحیه این جشنواره، ضمن تقدیر از بانیان برگزار کننده این جشنواره، اظهار داشت: برگزاری جشنواره موسیقی نابینایان و کم بینایان در بانه می تواند موجب توسعه پایدار فرهنگی در این شهرستان شود.

وی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های شهرستان بانه در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری افزود: شهرستان بانه در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری دارای استعداد و  ظرفیت های زیادی است بطوریکه وجود هنرمندان و چهره های سرشناس متعدد در این حوزه شاهد این ادعاست.

فرماندار بانه تصریح کرد: اگر چه نابینایی و کن بینایی یک محدودیت است اما نابینایان و کم بینایان عزیز کشورمان بویژه در شهرستان بانه از چنان روحیه و اراده قویی برخوردار هستند که موجب حیرت همگان می شود.

امید مهتاب رئیس اداره بهزیستی شهرستان بانه نیز در حاشیه برگزاری این جشنواره در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، ضمن تقدیر از انجمن نابینایان بانه بعنوان متولیان اصلی برگزاری این جشنواره همچنین از حمایت های مهندس محسن بیگلری نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بانه، مدیر کل اداره بهزیستی استان کردستان و سایر نهادهایی که به برگزاری سومین جشنواره موسیقی نابینایان و کم بینایان در بانه مساعدت کردند تقدیر کرد.

وی افزود:  سومین جشنواره موسیقی نابینایان کشور به مدت دو روز در روزهای چهارشنبه و پنچشنبه سوم و جهارم شهریور ماه سال جاری در بانه برگزار خواهد شد که شرکت کنندگان در این جشنواره  در رشته های، آواز، نی،سنتور، همخوانی و آهنگ سازی و تنظیم بخش گروهی با هم به رقابت خواهد پرداخت که در پایان با رای هیئات 7 نفره داوران ، نفرات برتر این جشنواره در هر رشته معرفی و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

گفتنی است که شهرستان بانه دارای 107 نفر نابینا و کم بینا مبی باشد.


کردتودی- سومین جشنواره کشوری موسیقی نابینایان- بانه

کردتودی- سومین جشنواره کشوری موسیقی نابینایان-بانه
کردتودی- سومین جشنواره کشوری موسیقی نابینایان-بانهکردتودی- سومین جشنواره کشوری موسیقی نابینایان-بانه

کردتودی- سومین جشنواره کشوری موسیقی نابینایان-بانهکردتودی- سومین جشنواره موسیقی کشوری نابینایان - بانه



برچسب ها :

سومین جشنواره موسیقی نابینایان کشور در بانهبانهجشنواره موسیقی نابینایانآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی