یکشنبه 7 شهریور 1395 / 16:12|کد خبر : 1799|گروه : اجتماعي

سه پروژه عمرانی در ناودشتان روستای بلکه ی بانه افتتاح شد

سه پروژه عمرانی در ناودشتان روستای بلکه ی بانه افتتاح شد

پیش از ظهر امروز در ادامه برنامه های هفته دولت در شهرستان بانه، از 3 پروزه عمرانی در روستای ناودشتان بلکه ی این شهرستان بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، در ادامه برنامه های هفته دولت در شهرستان بانه، بپیش از ظهر امروزبصورت همزمان از 3 پروزه عمرانی در روستای ناودشت بلکه ی این شهرستان از توابع بخش آرمرده با اعتباری بالغ بر 28 میلیون تومان بهره برداری شد.

ایجاد شبکه فاضلاب به طول 850 متر با تخصیص اعتباری بالغ بر 14 میلیون تومان، احداث شهربازی و پارک کودک با اعتبار 3 میلیون تومان و همچنین افتتاح شبکه فاضلاب روستای سالوک بطول 550 متر از جمله این پروژه ها بود که پیش از ظهر امروز در ناودشتان روستای بلکه ی شهرستان بانه به بهره برداری رسید.

سید عارف رحمانی بخشدار آرمرده نیز در آیین افتتاح این پروژه ها از پشتیبانی و حمایت معاونت عمرانی فرمانداری بانه در احداث و تکمیل این پروژه ها تقدیر کرد و گفت: علی رغم همکاری اهالی روستای بلکه و اعضای شورای اسلامی روستای مذکور ، معاونت عمرانی فرمانداری بانه بعنوان پشتیبان اصلی در اجرای این طرح ها نقش مهمی در  اتمام  پروژه های مذکور ایفا کرد.

وی مجموع اعتبار برای اجرای این سه پروژه در ناودشتان روستای بلکه ی بانه را 280 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: اعتبار مذکور از محل اعتبارات خود دهیاری ها و مردم یاری هالی این روستا تامین شده است.



برچسب ها :

افتتاح سه پروژه در ناودشان روستای بلکهبانههفته دولتبخش آرمرده

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی