یکشنبه 7 شهریور 1395 / 17:13|کد خبر : 1802|گروه : اقتصادي

گزارش/ 7 پروژه عمرانی در بخش آرمرده بانه افتتاح شد

گزارش/ 7 پروژه عمرانی در بخش آرمرده بانه افتتاح شد

همزمان با ششمین روز از هفته دولت، از هفت پروژه عمرانی در بخش آرمرده شهرستان بانه بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در ادامه برنامه های این هفته در شهرستان بانه، پیش از ظهر امروز همزمان با ششمین روز از هفته دولت از 7 پروزه عمرانی در بخش آرمرده این شهرستان بهره برداری شد.

افتتاح پروژه برق رسانی به روستای کوخ شیخ الاسلام

در ادامه برنامه های هفته دولت در شهرستان بانه، پیش از ظهر امروز و همزمان با ششمین روز از این هفته  از یک پروزه برق رسانی در روستای کوخ شیخ الاسلام بانه از روستاهای توابع بخش آرمرده این شهرستان بهره برداری شد.

ارسلان محمدی رئیس اداره برق شهرستان بانه، در تشریح پروژه برق رسانی به روستای مذکور اظهار داشت: این پروژه با احداث ترانس با ظرفیت 100 کیلو وات آمپر و کابل کشی فشار ضعیف زمینی به طول 80 متر و ایجاد شبکه فشار ضعیف هوایی به طول 452 متر برای ساکنین روستای کوخ شیخ الاسلام ایجاد شده است.

  وی اعتبار هزینه شده برای اتمام پروژه برق رسانی مذکور را 870 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات تملک دارایی های استان تامین شده است.

رئیس اداره برق شهرستان بانه، کارگزاری 19 دستگاه چراغ برق در مسیر به منظور ایجاد روشنای معابر مسیر این روستا و همچنین اجرای طرح بصورت امانی توسط کارشناسان اداره برق شهرستان بانه را از جمله مزیت های پروژه برق رسانی به روستای شیخ الاسلام بانه برشمرد.
 

افتتاح دو پروژه شهرداری در شهر آرمرده

پیش از ظهر امروز همزمان با ششمین روز از هفته دولت همچنین از دو پروژه عمرانی توسط شهرداری آرمرده در این شهر با حضور معاون برنامه ریزی و عمران فرماندار بانه نیز بهره برداری شد.

افتتاح بتون ریزی کوچه ها و معابر به طول 30 هزار متر مربع و همچنین جدول گذاری و بتون ریزی پیاده روها به طول 3 هزار متر از جمله این پروژه ها بود که پیش از ظهر امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

خالد عزیزاده شهردار آرمرده نیز در آیین افتتاح این پروژه ها اظهار داشت: برای افتتاح این دو پروژه اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال از محل اعتبارات منابع داخلی و تبصره 2 ماده 39 عوارض متمرکز وزارت کشور هزینه شده است.

مهندس جعفر توان معاون برنامه ریزی و عمران فرماندار بانه نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت از تلاش و پی گیری های مسئولین نسبت به رفع مشکل   فاضلاب در شهرهای آرمرده، کانی سور و بویین که از جمله مشکلات مشترک در این سه شهر می باشد تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه این پی گیری ها به نتیجه رسیده و در آینده نزدیک اقدامات مقدماتی برای رفع آن در شهرهای اقماری بانه برداشته خواهد شد.

منهدس توان افزود: خوشبختانه با پی گیری های مسئولین بویژه مهندس بیگلری نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه و همچنین فرماندار این شهرستان تفاهم نامه ای بین شرکت آب و فاضلاب کشوری و آبفای شهر بانه نسبت به تخصیص اعتباری معادل یک میلیارد ریال به منظور خرید لوله در شهرهای مذکور منعقد شده است.

معاون برنامه ریزی و عمران فرماندار بانه ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک با همکاری بخشداری در بخش های آرمرده، بویین و کانی سور با آبفای شهری لوله گذاری شبکه فاضلاب در معابر اصلی این سه شهر کارگزاری خواهد شد.

سه پروژه عمرانی در ناودشتان روستای بلکه ی بانه افتتاح شد

در ادامه برنامه های هفته دولت در شهرستان بانه، بپیش از ظهر امروز بصورت همزمان از 3 پروزه عمرانی در روستای ناودشت بلکه ی این شهرستان از توابع بخش آرمرده با اعتباری بالغ بر 28 میلیون تومان بهره برداری شد.

ایجاد شبکه فاضلاب به طول 850 متر با تخصیص اعتباری بالغ بر 14 میلیون تومان، احداث شهربازی و پارک کودک با اعتبار 3 میلیون تومان و همچنین افتتاح شبکه فاضلاب روستای سالوک بطول 550 متر از جمله این پروژه ها بود که پیش از ظهر امروز در ناودشتان روستای بلکه ی شهرستان بانه به بهره برداری رسید.

سید عارف رحمانی بخشدار آرمرده نیز در آیین افتتاح این پروژه ها از پشتیبانی و حمایت معاونت عمرانی فرمانداری بانه در احداث و تکمیل این پروژه ها تقدیر کرد و گفت: علی رغم همکاری اهالی روستای بلکه و اعضای شورای اسلامی روستای مذکور ، معاونت عمرانی فرمانداری بانه بعنوان پشتیبان اصلی در اجرای این طرح ها نقش مهمی در  اتمام  پروژه های مذکور ایفا کرد.

وی مجموع اعتبار برای اجرای این سه پروژه در ناودشتان روستای بلکه ی بانه را 280 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: اعتبار مذکور از محل اعتبارات خود دهیاری ها و مردم یاری هالی این روستا تامین شده است.

 

افتتاح ساختمان دهیاری روستای سارداب بخش آرمرده
 

ظهر امروز در جریان افتتاح پروژه های بخش آرمرده بانه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، این برنامه با افتتاح ساختمان دهیاری روستای سارداب به پایان رسید.

سید عارف رحمانی بخشدار آرمرده در آیین افتتاح ساختمان دهیاری روستای سارداب در تشریح این پروزه اظهار داشت: ساختمان دهیاری سارداب با زیر بنای 49 متر مربع احداث شده است.

وی با بیان اینکه برای اتمام این پروژه 260 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است افزود: اتمام این پروژه با این عظمت با این مقدار اعتبار اندک مصداق بارزی از اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل می باشد که با مشارکت گروهی اهالی روستا و صرفه جویی های زیاد به اتمام رسیده است.

بخشدار آرمرده تصریح کرد:  اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه از محل اعتبارات دهیاری روستای سارداب تامین شده است.

 



برچسب ها :

افتتاح 7 پروژه در بخش ارمرده بانههفته دولتپروژه های هفته دولت در بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی