دوشنبه 8 شهریور 1395 / 14:46|کد خبر : 1803|گروه : اجتماعي

همزمان با آخرین روز از هفته دولت

3 پروژه عمرانی بااعتبار بیش از 5 میلیارد ریال در شهر بویین بانه افتتاح شد

3 پروژه عمرانی بااعتبار بیش از 5 میلیارد ریال در شهر بویین بانه افتتاح شد

پیش از ظهر امروز همزمان با آخرین روز از هفته دولت از 3 پروژه عمرانی توسط شهرداری بویین با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال در این شهر افتتاح و به بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، پیش از ظهر امروز همزمان با آخرین روز از برنامه های گرامیداشت هته دولت در شهرستان بانه از سه پروژه عمرانی در شهر بویین توسط شهرداری این شهر با حضور معاون برنامه ریزی و عمران فرماندار بانه، امام جمعه شهر بویین، بخشدار ننور ،جمعی از مسئولین و اهالی بویین بهره برداری شد.
 

بهره برداری از پروژه بتون ریزی کوچه ها و اجرای سنگ فرش معابر، افتتاح پارک ورزشی تفریحی شهر بویین و نصب میل پرچم در ورودی این شهر از جمله پروژه هایی بود که توسط شهرداری بویین جهت افتتاح در هفته دولت تکمیل و آماده بهره برداری شده بود.

 ظاهر فاتحی شهردار بویین در تشریح پروژه های مذکور گفت: برای اجرای بتون ریزی کوچه ها به طول 7500 متر مربع و اجرای سنگ کوبیک در معابر این شهر بطول 1200 متر اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 150 میلیون ریال اعتبار از محل منابع اعتبارات داخلی شهرداری بویین  هزینه شده است.

 

شهردار بویین در خصوص طرح  پارک ورزشی تفریحی این شهر نیز گفت: پارک مذکور در زمینی به مساحت 4500 متر مربع احداث شده است که 1250 متر آن مربوط به زمین ورزشی است و مابقی برای ایجاد فضای سبز و  احداث پارک جنگلی در آینده پیش بینی شده است.

فاتحی خاطرنشان کرد، برای احداث این پارک و تجهیز آن مبلغی بالغ بر 80 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات منابع داخلی شهرداری بویین هزینه شده است.

گفتنی است که نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران به طول 18 متر در ورودی شهر با اعتباری حدود 100 میلیون ریال از دیگر پروژه های افتتاح شده توسط شهرداری بویین در آخرین روز از هفته دولت بود. 


 



برچسب ها :

افتتاح پوژه های عمرانی در بویینهفته دولتبانهبخش ننور

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی