سه شنبه 9 شهریور 1395 / 10:08|کد خبر : 1808|گروه : فرهنگي

دیدار رئیس اتاق اصناف بانه با خانواده شهدای اصناف این شهر

دیدار رئیس اتاق اصناف بانه با خانواده شهدای اصناف این شهر

شامگاه گذشته رئیس اتاق اصناف شهرستان بانه به همراه یک اکیپ از چند خانواده شهید اصناف در این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، شامگاه گذشته و در آخرین روز از هفته دولت عثمان مروتی به همراه فرمانده حوزه بسیج اصناف و نماینده اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بانه به منزل چند خانواده شهید اصناف در شهر بانه رفته و از نزدیک با خانواده این شهیدان دیدار کرد.

 رئیس اتاق اصناف بانه در اين ديدار ها  ضمن تقدير و تشکر از ايثارگريهاي خانواده هاي معظم شهدا خطاب به خانواده ایشان اظهار داشت: شهداء با نثار خون خود به ما عزت عطا کردند و اگر نبود ايثارگريهاي اين عزيزان ما امروز در آرامش نبوديم و ما آرامش امروزمان را مديون جانثاري اين عزيزان هستيم و بايد براي هميشه قدردان ايثارگريهاي شهداي گرانقدر باشيم .

 رئيس اتاق اصناف شهرستان بانه در ادامه سخنان خود  با تقدیر از صبر و استقامت خانواده شهداء با اشاره به سخن امام راحل در ادامه دادن راه شهدا اظهار کرد: خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت و امید آینده و الگویی برای نسل های بعد و منتقل کننده آرمان ها و رشادت های شهدا به سایر نسل هاهستند.

وی افزود: اگر رهنمودهای امام خمینی(ره) و ایثار شهدا نبود هیچ کدام از ما صاحب این کشور و این افتخارات امروز نبوده و ما باید تمام تلاش خود را بکار ببریم تا بلکه گوشه ای از این همه ایثار و فداکاری را جبران کنیم.



برچسب ها :

دیدار رئیس اتاق اصناف بانه از خانواده شهدابانههفته دولتامنیت

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی