شنبه 13 شهریور 1395 / 18:33|کد خبر : 1822|گروه : اقتصادي

فرماندار و جانشین ستاد امر به معروف بانه:

ایجاد اشتغال و مبارزه با بیکاری بزرگترین معروف است

ایجاد اشتغال و مبارزه با بیکاری بزرگترین معروف است

فرماندار بانه و جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان گفت: در شرایط کنونی ایجاد اشتغال و مبارزه با بیکاری در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بزرگترین معروف است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، راشد عذیری عصر امروز در دومین جلسه شورای اداری شهرستان بانه که با محوریت امر به معروف و نهی از منکر و با حضور حجت الاسلام و المسلمین شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان و همچنین نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری در فرماندار بانه برگزار شد،  با اشاره به وضعیت کنونی کشور در حوزه اشتغال اظهار داشت: در حال حاضر و شرایط کنونی کشور که ایجاد اشتغال و مبارزه با بیکاری مهمترین دغدغه مسئولین کلان کشوری بویژه مقام معظم رهبری می باشد لذا پرداختن به این حوزه بزرگترین معروف در جامعه به شمار می رود.

وی با اشاره به شعار امسال و نام گذاری آن از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار داشت: تلاش برای ایجاد اشتغال و   مبارزه با بیکاری می تواند گام مهمی در راستای تحقق و عملی کردن شعار امسال باشد.

فرماندار بانه و همچنین جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان به همکاری همه جانبه ادارات و ارگان های دولتی برای مشارکت سرمایه گذاران برای ایجاد شغل های پایدار در بانه تاکید کرد.

عذیری در ادامه سخنان خود  شناسایی آسیب های اجتماعی و تلاش برای برطرف کردن این آسیب ها و همچنین تکریم  ارباب رجوع و تلاش برای جلب رضایتمندی آنان را از دیگر معروفاتی برشمرد که بابستی مورد توجه مسئولین نهادهای دولتی در شهرستان بانه قرار گیرد.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بانه در بخش پایانی سخنان خود به سرشماری نفوس و مسکن در مهر و آبانماه سالجاری اشاره کرد وبا بیان اینکه همکاری مردم و خانوارها با مامورین سرشماری در ارائه آمار درست می تواند به تصمیمات درست نهادهای دولتی در اجرای برنامه ها و تصمیمات آنها برای آینده کمک کند تاکید کرد.


 


 



برچسب ها :

فرماندار بانهاشتغالبیکاریاقتصاد مقاومتیامر به معروف و نهی از منکرآسیب های اجتماعی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی