یکشنبه 14 شهریور 1395 / 13:05|کد خبر : 1826|گروه : اجتماعي

بازدید شورای مسکن بانه از پروژه 672 واحدی مسکن مهر این شهر + تصاویر

بازدید شورای مسکن بانه از پروژه 672 واحدی مسکن مهر این شهر + تصاویر

پیش از ظهر امروز همزمان با دومین روز از هفته تعاون، شورای مسکن شهرستان بانه از پروژه 672 واحدی مسکن مهر این شهر واقع در میدان گاز بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، پیش از ظهر امروز همزمان با دومین روز از هفته تعاون، شورای مسکن شهرستان بانه متشکل از نماینده فرمانداری، رئیس اداره راه و شهرسازی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین مدیران ادارات خدمات رسان بانه ( آب، برق و گاز) از پروژه 672 واحدی مسکن مهر این شهر واقع در میدان گاز بانه بازدید کردند.

حمید ساعدپناه رئیس  اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بانه، در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با ابراز رضایتمندی از پیشرفت فیزیکی این پروژه خاطرنشان کرد، با توجه به وضعیت و مشکلی که در خصوص انشعابات آب، برق و گاز در برخی بلوک های پروژه  672 واحدی مسکن مهر بانه واقع در میدان گاز این شهرستان وجود دارد، امروز سعی کردیم طی بازدیدی که از این پروژه داشتیم تعدادی مدیران ادارات خدمات رسان را هم با خود همراه کرده تا ایشان  نیز از نزدیک وضعیت و مشکلات باقی مانده در رابطه با این پروژه را از نزدیک مشاهده کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

گفتنی است که پروژه 672 واحدی مسکن مهر شهرستان بانه از هفدهم خرداد ماه سال 1389 کلنگ زنی شده است که این پروژه در قالب دو پروژه 480 و 192 واحدی می باشد.







 



برچسب ها :

شورای مسکن بانهآرباباخبربانههفته تعاونپروژه 672 واحدی مسکن مهر بانه

نظرات کاربران :

وریا [شنبه 20 آذر 1395 | 14:24] پاسخ

بیخیال چقد سرکار انداختن مردم والا گناه داره بس دیگه اخبار ندین تا شما هم هم دست اینا نباشین

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی