سه شنبه 16 شهریور 1395 / 13:18|کد خبر : 1833|گروه : فرهنگي

فرمانده نیروی زمینی سپاه از یادمان شهدای سیران بند بانه دیدار کرد+ تصاویر

فرمانده نیروی زمینی سپاه از یادمان شهدای سیران بند بانه دیدار کرد+ تصاویر

پیش از ظهر امروز سردار محمد پاکپور و جمعی از فرماندهان ارشد نیروی زمینی سپاه از یادمان شهدای غریب و گمنام سیران بند بانه دیدار کردند

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، پیش از ظهر امروز سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، به محل یادمان سیران بند بانه رفته و برسر مزار شهدای غریب و گمنام این یادمان حضور یافت.

 سرهنگ یعقوب صفاری فرمانده سپاه بانه نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از وضعیت یادمان های دفاع مقدس بانه در سیران بند و بوالحسن گفت: امسال در بحث کاروان های راهیان نور شهرستان بانه با توجه به اقداماتی که در حوزه بهبود زیر ساخت ها و فضاسازی فرهنگی و سایر تمهیداتی که در بحث اسکان و پذیرایی از کاروان های زیارتی در محل هر دو یادمان داشتیم شاهد وضعیت مطلوبتری نسبت به سنوات گذشته بودیم.

فرمانده سپاه بانه، احداث و بهره برداری حسینیه به مساحت  270 متر مربع در محل هر دو یادمان ، نصب گنبد و گلدسته بر روی مزار شهدای غریب و گمنام سیران بند و همچنین انجام فعالیت های فرهنگی را از جمله اقدامات مهم در بحث کاروان های راهیار نور به این شهرستان طی سالجاری برشمرد.

گفتنی است که سردار اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) ، سردار جمال الدین آبرومند معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل سپاه، سردار  رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، سردار خرم فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی و جمعی از فرماندهان ارشد نیروی زمینی سپاه نیز سردار پاکپور را در این دیدار همراهی کردند.








برچسب ها :

سردار پاکپوردیدار فرمانده نیروی زمینی سپاه از یادمان سیران بند بانهیادمان های دفاع مقدس بانهسردار اوصانلوسردار رجبیسردار آبرومندسردار خرم

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی