جمعه 19 شهریور 1395 / 12:46|کد خبر : 1838|گروه : ورزشی

جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور؛

مسابقات انتخابی کشتی آزاد جوانان کردستان در بانه برگزار شد + تصاویر

مسابقات انتخابی کشتی آزاد جوانان کردستان در بانه برگزار شد + تصاویر

از دقایقی پیش مسابقات کشتی آزاد انتخابی جوانان استان کردستان جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور در سالن شهید صفری بانه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، از دقایقی پیش مسابقات کشتی آزاد جوانان استان کردستان جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور در سالن شهید صفری بانه آغاز شد.

علی اشرف هداینت نژاد، رئیس هیئت کشتی استان کردستان در حاشیه برگزاری این مسابقات به خبرنگار آرباباخبر، گفت:مسابقات کشتی آزاد جوانان استان کردستان به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی کشور که یک ماه آینده در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد، امروز در سالن ورزشی شهید صفری شهرستان بانه شروع و هم اکنوننیز در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقات در 8 اوزان، ( در وزن های 50 کیلوگرم، 55، 60، 66، 74، 85، 96 و 120 کیلوگرم) در بین کشتی گیران جوان کردستانی برگزار خوهد شد.

رئیس هیئت کشتی استان کردستان ضمن تقدیر از هیئت کشتی شهرستان بانه و اداره ورزش و جوانان این شهرستان برای برگزاری این مسابقات گفت: با توجه به اینکه شهرستان بانه در این رشته ورزشی دارای چهره های سرشناس و پیشکسوت زیادی می باشد برای چندمین بار است که بانه میزبان برگزاری مسابقات کشتی آزاد استان کردستان می شود که این موضوع جای تقدر و قدردانی دارد.

هدایت نژاد، برگزاری این مسابقات در بانه را برای این شهرستان بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: برگزاری این مسابقات در بانه با توجه به پتانسیل های خوبی که در حوزه انسانی در این رشته ورزشی دارد می تواند موجب انتقال تجربیات خوبی برای کشتی گیران بانه ای و رشد روز افزون آنها در رشته کشتی شود.

گفتنی است که دیروز کشتی گیران جوان کردستانی برای شرکت در این مسابقات انتخابی وزن کشی کردند.







برچسب ها :

مسابقات کشتی آزاد انتخابی جوانان کردستانبانهکشتیاستان کردستانهیئت کشتیعلی اشرف هدایت نژاد

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی