یکشنبه 21 شهریور 1395 / 08:36|کد خبر : 1845|گروه : اجتماعي

مدیر آموزش و پرورش بانه خبر داد:

پذیرش و اسکان بیش از 63 هزار نفر روز میهمان در مراکز اقامتی آموزش و پرورش بانه

پذیرش و اسکان بیش از 63 هزار نفر روز میهمان در مراکز اقامتی آموزش و پرورش بانه

مدیر آموزش و پرورش بانه گفت : از ابتدا تا پایان فعالیت فعالیت پذیرش و اسکان میهمانان تابستان95 ،تعداد 63 هزار و 244 نفرروز میهمان در مراکز اقامتی آموزش و پرورش شهرستان بانه پذیرش شده اند .

 رضا خضری مدیرآموزش و پرورش بانه صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر گفت : از ابتدای فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان یعنی 27 خردادماه تا پایان فعالیت این ستاد یعنی19شهریورماه سال جاری ، تعداد 63 هزار و 244 نفر روز همکار فرهنگی از اقصی نقاط کشور از خدمات رفاهی مراکز اسکان این مدیریت در سطح  مدارس و مرکز آموزشی – رفاهی  ( خانه معلم )  این شهرستان بهره‌مند شده اند.

خضری در ادامه افزود : این تعداد از مسافران در قالب سیزده هزار و 574 خانوار بوده اند که از خدمات مراکز اسکان تابستانی این مدیریت بهره‌مند شده اند.

 رئیس ستاد اسکان فرهنگیان بانه عملکرد ستاد های اصلی و موقت اسکان را بسیار خوب ارزیابی کرد و از زحمات عوامل اجرایی به جهت فراهم آوردن امکانات رفاهی و تکریم میهمانان فرهنگی تقدیر و تشکر نمود.

خضری هم چنین با اشاره به این که همه ساله تعداد زيادي از مسافرين فرهنگی شهر بانه را براي خريد و اسكان انتخاب مي كنند اظهار داشت : خوش بختانه در تابستان امسال نیز بدون هیچ مشکلی عوامل اسکان به خصوص مديران و سرايداران مدارس ميزبانان شايسته اي برای مسافران بودند و به نحوي شایسته از میهمانان پذیرایی نمودند .

 رئیس ستاد اسکان مسافرین آموزش و پرورش در پایان با بیان اینکه همه سعی خود را در پذیرایی از مهمانان تابستانی بکار بستیم  ابراز امیدواری کرد که مسافران در تابستان امسال با خاطره ای خوب شهرستان بانه را ترک کرده باشند.



برچسب ها :

مدیر آموزش و پرورش بانهستاد اسکان فرهنگیان بانهبانهمهمانان تابستانی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی