پنجشنبه 25 شهریور 1395 / 12:59|کد خبر : 1863|گروه : سياسي

مرحله نخست جشن عاطفه ها در بانه برگزار شد

مرحله نخست جشن عاطفه ها در بانه برگزار شد

مرحله نخست جشن عاطفه ها در شهرستان بانه با هدف کمک‌رسانی به دانش‌آموزان نیازمند، همزمان با سراسر کشور صبح امروزبا حضور مسئولین و خیرین این شهرستان در کانون فرهنگی تربیتی بانه برگزار شد

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، مرحله نخست جشن عاطفه ها در شهرستان بانه  همزمان با سراسر کشور و به منظور کمک‌رسانی به دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان، صبح امروزبا حضور مسئولین و خیرین بومی در محل سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی بانه برگزار شد.


جلال خلیلی مدیر کمیته امداد بانه در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، اظهار داشت: این جشن هر ساله با  هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند در سراسر کشور و همچنین شهرستان بانه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه امسال جشن عاطفه‏‌ها در دو مرحله برگزار می شود افزود: مرحله نخست جمع‌آوری کمک ها طی دو روز(25 و 26) شهریورماه  در کانون فرهنگی تربیتی ولایت بانه ؛ محل  برگزاری نمازهای جمعه در سطح شهرستان و در ایست و بازرسی سبدلو می باشد و مرحله دوم این جشن نیز 10 مهر در مدارس سراسر  سطح شهرستان بانه برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد بانه با بیان اینکه امروز پایگاه‌ کمک‌های مردمی با شعار «مهر در انتظار همدلی» ایجاد شده تا کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کند، گفت: خیران همچنین می‌ توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب
0104288382003 نزد بانک صادرات مرکزی بنام کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان بانه  واریز کنند.



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی