پنجشنبه 30 مهر 1394 / 08:12|کد خبر : 187|گروه : اجتماعي

رئیس شبکه بهداشت و درمان بانه خبر داد

کشف بیش از 2 تن مواد غذایی فاسد شده در بانه

کشف بیش از 2 تن مواد غذایی فاسد شده در بانه

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه از کشف بیش از 2 تن انواع مواد غیربهداشتی و فاسد شده در این شهرستان طی چند روز گذشته خبر داد.

حامد منصوری در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر با اعلام این موضوع اظهار داشت: در پی تلاش مستمر و شبانه روزی بازرسان واحد بهداشت محیط این مرکزدر راستای بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی طی چند روز گذشته، بیش از 2 تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در شهرستان کشف و ضبط گردید.

وی با بیان اینکه
این مقدار مواد غذایی شامل انواع بسکویت، پفک، چیپس، ساندیس و دیگر مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته بود افزود: این طرح به صورت مستمر و در طول سال در سطح شهرستان اجرا می شود که در این طرح، مواد غیر بهداشتی و برخی از اقلام غذایی که قابلیت مصرف را ندارند جمع آوری کرده و افراد متخلف را نیز به مراجع قضایی معرفی کنیم.

 

منصوری با اشاره به اینکه از آغاز سالجاری تاکنون پنج تن انواع مواد غذایی فاسد و غیر قابل مصرف در شهرستان بانه جمع آوری و معدوم شده است خاطرنشان کرد: در طی اجرای این طرح هفت هزار و 100 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و 48 مورد بازدید از اماکن عمومی صورت گرفته که در مجموع 18 مورد به دلیل تخلفات بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

آرباباخبر
علی شالبف مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بانه نیز  به خبرنگار آرباباخبر گفت: در راستای کنترل مراکز عرضه مواد غذایی و بهداشتی به صورت ماهیانه و فصلی بازدیدهای دوره ای و طرحهای ضربتی توسط بازرسان این مرکز انجام و با هماهنگی دادستان این شهرستان، موادغذایی تاریخ مصرف گذشته و غیرقابل مصرف جمع آوری،ضبط و معدوم می شوند.


شالباف از شهروندن خواست هنگام تهیه هرگونه مواد غذایی به تاریخ تولید، تاریخ انقضا و پروانه ساخت توجه جدی داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را با شماره تلفن 1490 سامانه شکایات مردمی وزارت بهداشت اعلام نمایند.



برچسب ها :

بانهمواد غذایی فاسدغیر بهداشتی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی