یکشنبه 28 شهریور 1395 / 14:56|کد خبر : 1870|گروه : علمي

افزوده شدن 40 کلاس درس به فضاهای آموزشی بانه در سال تحصیلی جدید

افزوده شدن 40 کلاس درس به فضاهای آموزشی بانه در سال تحصیلی جدید

مدير آموزش و پرورش بانه از افزوده شدن 40 کلاس درس به فضاهای آموزشی این شهرستان در سال تحصیلی جدید خبر داد.


به گزارش خبرنگار آرباباخبر، پنجمین جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان بانه در سال جاری بعد از ظهر  امروز و با حضور فرماندار ، امام جمعه ، اعضای شورای آموزش و پرورش  و جمعی از مدیران ادارات خدمات رسان این شهرستان در محل سالن جلسات جدید الافتتاح آموزش و پرورش بانه برگزار شد.

رضا خضری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه در این نشست،  پیشاپیش فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تقارن آن با شروع بهار تعلیم و تربیت و آغاز سال تحصیلی جدید را به حاضرین تبریک گفت و به ارائه گزارشی از اقدامات مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان در قالب پروژه مهر 95 پرداخت.

 وی در تشریح پروژه مهر افزود:  به منظور آمادگی برای شروع سال تحصیلی جدید قبل از بازگشایی مدارس نیاز به انجام یک سری فعالیت هایی است که بتوان به بهترین نحو ممکن در خدمت دانش آموزان و معلمان و اولیای دانش آموزان باشیم که این فعالیت ها در قالب پروژه مهر 95 از بهمن ماه سال گذشته کار خود را در قالب 5 کمیته شروع نموده است.بطوریکه  کار ثبت نام دانش آموزان ، سازمان دهی نیروها ، تعمیر و تجهیز مدارس و آمادگی برای شروع سال تحصیلی از اهم این اقدامات در قالب پروژه مهر 95 می باشد.

 
خضری در ادامه از افزوده شدن  5 مدرسه با ظرفیت 40 کلاس درس به مدارس شهرستان بانه در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت:  تعدادی از این کلاس های درس  در هفته ی آینده با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و طی برگزاری آیینی به بهره برداری خواهند رسید.

دبیر شورای آموزش و پرورش بانه همچنین خاطر نشان کرد : کلیه اقدامات و برنامه ریزی ها برای شروع سال تحصیلی با تلاش همکاران صورت گرفته و به یاری خداوند روز شنبه سوم مهرماه کلیه مدارس، سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد و مراسم نمادین بازگشایی مدارس نیز در محل دبستان دخترانه هیئت امنایی شهیدبهشتی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین مراسم جشن غنچه ها ، جشن شکوفه ها و جشن جوانه ها در روز چهار شنبه سی و یکم شهریور ماه برگزار خواهند شد و در این زمینه هماهنگی های لازم صورت گرفته و مدارس مجری نیز تعیین شده است.

    

ماموستا عبدالله حیدری امام جمعه شهرستان نیز در این جلسه ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به تمامی معلمان و دانش آموزان ، اجر و پاداش دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت را وصف ناشدنی دانست و برای جامعه فرهنگیان و دانش آموزان آرزوی سالی پرخیر و برکت نمود بر لزوم توجه به دانش آموزان بی بضاعت در آستانه ی سال نو تحصیلی تأکید کرد.

راشد عذیری فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه نیز پیشاپیش شروع سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس ا تبریک گفت و ضمن تقدیر از زحمات مجموعه آموزش و پرورش شهرستان برای آغاز بهار تعلیم و تربیت، گریزی به اهمیت سرشماری نفوس و مسکن زد و بر لزوم همکاری با مأمورین سرشماری و همچنین خوداظهاری اینترنتی تأکید کرد و نتایج این سرشماری را در برنامه ریزی ها و اتخاذ تدابیر لازم توسط مأمورین استان و کشور ، بسیار مهم عنوان کرد.



برچسب ها :

شورای آموزش و پرورش بانهافزوده شدن 40 کلاس درس به فضاهای آموزشی بانهسال تحصیلی جدیدبانههفته دفاع مقدس

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی