شنبه 3 مهر 1395 / 09:03|کد خبر : 1889|گروه : سياسي

فرماندار بانه:

دفاع مقدس در جبهه های دیگر همچنان ادامه دارد

دفاع مقدس در جبهه های دیگر همچنان ادامه دارد

فرماندار بانه با بیان اینکه توطئه دشمنان بر علیه ملت ایران هرگز تمام شدنی نیست گفت: دفاع مقدس در جبهه های دیگر همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، راشد عذیری فرماندار بانه صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این شهرستان که با حضور همه یگان های نظامی شهرستان بانه و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد،  با اشاره به اینکه دشمنان هر روز  به روش های مختلف بر ملت علیه ملت ایران توطئه و شیطنت می کنند گفت: دشمنی استکبار با ملت بزرگ ایران  تمام شدنی نیست و از این رو دفاع مقدس در جبهه های دیگر همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس که نظام اسلامی ایران یک نظام نوپا بود، دولت و قدرت های استکباری جهان با یکدیگر متحد شدند تا انقلاب اسلامی را نابود کنند اما با مقاومت هشت ساله مردم ایران به سرافرازی ملت ما ختم شد.

فرماندار بانه با اشاره به دشمنی استکبار با ملت مسلمان ایران و جنگ افروزی های آنان در کشورهای منطقه خاطر نشان کرد، بی‌شک آنچه استکبار جهانی را امروز از حمله به ایران نا امید کرده است همین توان دفاعی و نظامی فوق‌العاده ایران اسلامی می باشد بطوریکه امروز دشمنان نظام حتی جرات تهدید نظامی ما را هم ندارند، بنابراین قدرت نظامی ایران باید روز به روز تقویت شود.

عذیری با اشاره به دلاوری و رشادت‌های رزمندگان ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس، عنوان کرد: ملت و نیروهای مسلح ما در دوران دفاع مقدس نشان داد که جمهوری اسلامی ایران از طریق جنگ سخت و گزینه نظامی شکست‌ناپذیر است.
 



برچسب ها :

فرماندار بانهدفاع مقدستوان دفاعیتهدید نظامی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی