شنبه 3 مهر 1395 / 15:08|کد خبر : 1891|گروه : فرهنگي

زنگ آغاز سال تحصیلی در بانه نواخته شد/ 28 هزار دانش آموز بانه ای راهی کلاس های درس شدند

زنگ آغاز سال تحصیلی در بانه نواخته شد/ 28 هزار دانش آموز بانه ای راهی کلاس های درس شدند

با نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی در شهرستان بانه، صبح امروز 28 هزار دانش آموز بانه ای در این شهرستان راهی کلاس های درس شدند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، امروز نخستین روز از سال تحصیلی جدید در بانه همزمان با سراسر کشور  با نواخته شدن زنگ مهر بصورت رسمی آغاز شد.

در مراسم نمادینی که صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی در مدرسه شهید بهشتی شهرستان بانه برگزار شد ، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید به صدا درآمد و 28 هزار دانش‌آموز بانه ای در این شهرستان راهی کلاس های درس شدند.

رضا خضری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه در این آیین، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت را هم به حاضرین  شرکت کننده در این مراسم تبریک گفت و اظهار داشت: امسال بالغ بر 28 هزار دانش آموز در شهرستان بانه در حالی سال تحصیلی جدید را شروع خواهند کرد که 1900 معلم به امر تدریس این تعداد دانش آموز اشتغال خواهد داشت.

وی افزود:  تمام سعی ما و همکاران فرهنگی اداره آموزش و پرورش بانه ایجاد بستری مناسب برای رشد و شکوفایی هر چه بیشتر دانش آموزان در مسیر علم و دانایی است.

خضری در ادامه به بخشی از موفقیت های دانش آموزان بانه ای و آموزش و پرورش این شهرستان در سال تحصیلی گذشته اشاره کرد و گفت: اداره آموزش و پرورش بانه علی رغم تمام مشکلاتی که در حوزه فضاهای آموزشی و نیروی انسانی با آن مواجه است توانست در سال تحصیلی گذشته به موفقیت های چشمگیری در سطح استان و کشور دست یابد.

مدیر آموزش و پرورش بانه، کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش بانه در بین شوراهای آموزش و پرورش استان کردستان و همچنین کسب مقام نخست در حوزه های پرورشی و مدرسه سازی و همچنین موفقیت دانش آموزان بانه ای در کسب رتبه های برتر کنکور و قبولی آنها در رشته های برتر دانشگاهی مانند: پزشکی، مهندسی، دبیری و پرستاری را از جمله این موفقیت ها برشمرد.





برچسب ها :

زنگ آغاز سال تحصیلیبانههفته دفاع مقدسآموزش و پرورش بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی